Gå til innhold

Hjelp til "avklaring"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt kontakt omtrent daglig med en type. Det er oftest jeg som har tatt kontakt og nå er jeg lei. Vi har treftes to ganger, og kjemien er fenomenal. Han spør også, husker ting jeg har sagt, og virker oppriktig interressert. Etter disse to møtene har han ikke vært "like på", altså, mindre "på" etter første, og så ble det stort igjen, og så samme nå etter andre møte.

Han svarer ALLTID om jeg skriver noe, trenger ikke spørre om noe heller, han svarer uansett. av og til så raskt at jeg tror han satt klar med en mld allerede.

Og ja, nå er jeg lei, så jeg har ikke tatt kontakt idag. Og det har ikke han heller. Jeg bestemte meg etter forrige møte at jeg ikke skulle ta kontakt, og da gjorde han det, 2 dager etterpå.

Så skal jeg pine meg med å ikke ta kontakt, og la han få "savne" meg litt? Om det er det han gjør da..

Hva oppnår man egentlig av dette her?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Legger til at vi har vært "kjent" i ca 1 mnd.

-tS

Skrevet

Dette spørsmålet, i motsetning til mange som postes her inne, har et fasitsvar:

Du sender ham en SMS hvor det står "Hei Ola, det er veldig hyggelig å meldes med deg og nå er jeg nysgjerrig på å bli enda bedre kjent. Har du tid til en kaffe til helgen?"

(Tips: Bytt ut "Ola" hvis han ikke heter det)

Hvis han liker deg:

- virker du selvsikker og trygg (alltid et pluss)

- gir du ham en sjanse til å vise interesse (hvis han er litt usikker selv trenger han kanskje litt hjelp)

- kan det fort ende opp riktig så hyggelig

Hvis han ikke liker deg:

- virker du allikevel selvsikker og trygg (så kanskje han begynner å like deg mer)

- får du avklart det tidlig og slipper å lure mer

- er det ingen som mister respekten for noen

AnonymBruker
Skrevet

Vi har allerede vært gjennom den, og vi har storkost oss, og det virker gjensidig når vi har møttes.

Det virket som smurt det der. Han tok kontakt nå isted :nigo:

Den tok jeg ikke helt... For det er avklaringen jeg synes er problemet å oppdrive her.. Men repekten? :klo:

-tS

Gjest Anna.S
Skrevet

Jeg forstår ikke problemet. Er du lei han, eller er du lei av at han aldri tar kontakt?

For hvis det er nr 2 så hopper han jo når du sier hopp! Han sitter tydeligvis klar med telefonen og venter på at du skal ta kontakt, men er sikkert redd for å bli masete fordi han liker deg så godt, og derfor lar han deg styre løpet :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke problemet. Er du lei han, eller er du lei av at han aldri tar kontakt?

For hvis det er nr 2 så hopper han jo når du sier hopp! Han sitter tydeligvis klar med telefonen og venter på at du skal ta kontakt, men er sikkert redd for å bli masete fordi han liker deg så godt, og derfor lar han deg styre løpet :)

Jeg er langt ifra lei ham :rodmer:

Det er nummer 2 ja.. Men i og med at jeg tar kontakt 90 % av gangene, så er jeg redd det er jeg som maser.. :sjenert:

Hvordan få han til å bli mer "masete" da? Er det bare å gjøre som idag, å la ham ta kontakt? Jeg var egentlig rimelig sikker på at han ikke skulle kontakte meg, selvom magefølelsen sa noe litt annet..

-tS

Gjest Anna.S
Skrevet

Faren ved at du slutter å ta kontakt er at han tror du ikke er intressert. Det hadde vært anderledes hvis han ventet dødslenge på å svare, men her svarer han jo med en gang og er ivrig når du først tar initiativ.

Hvis du er usikker på hva han føler så spør da vel! Send han en melding hvor du sier at du liker han godt og håper han liker deg like mye. Så ser du hva han svarer.

AnonymBruker
Skrevet

Faren ved at du slutter å ta kontakt er at han tror du ikke er intressert. Det hadde vært anderledes hvis han ventet dødslenge på å svare, men her svarer han jo med en gang og er ivrig når du først tar initiativ.

Hvis du er usikker på hva han føler så spør da vel! Send han en melding hvor du sier at du liker han godt og håper han liker deg like mye. Så ser du hva han svarer.

Ja, det siste jeg vil at han skal tro, er at jeg har mistet interressen. Men hadde vært bra om vi kunne tatt det sånn 50/50 ;)

Vi har snakket en gang før om hva vi følte, ca 2 uker siden, og da fant vi begge ut at vi trengte litt tid. Nå er det kanskje ikke gått nok tid til å spørre igjen? :sjenert: Han burde hvertfall vite hva jeg føler, siden jeg er ganske så åpen av meg der.. Det er litt flørtemld på gang, men som sagt, de daler litt etter hvert møte, for så å begynne igjen.. Men det er sånn nattaklemmer osv hver kveld.. :sjenert:

Føler meg helt fjortis her..

-tS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...