Gjest 25 Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 jeg har prøvd å søke litt rundt på nette. ang nettdating er 25år gammel og har bare hatt lange forhold bak meg. men nå er jeg liksom i en dead end.. har ikke noe spes me jente venner å mine kompiser er single å drar heller damer hjem fra byen enn å ser itte noe seriøst. jeg er helt omvendt. jeg går ikke på byen og greier ikke d der one night stand.. jeg må kjenne dama. jeg ønsker meg den "rette" men å treffe henne.. viser seg å være vanskelig.. kan noen gi meg noe nyttig info ang nett dating. har laget meg profil på moteplassen men er bare gratis medlem. får mange treff men det går jo ikke an å snakke me folk. har fått et par meldinger med sånn "liker deg" men det er fra jenter som ikke er helt min smak... jeg har aldri hatt problemer me å treffe jenter. jeg har vært heldig me det min mor og far har gitt meg. men jeg sliter veldig me angst og er ikke så sosial lenger (utenom mine nærmeste kompiser) og derfor prøver jeg dette nett dating men hvordan finner man rette mennesker? hvor finner man dem? jeg er veldig snill omtenksom og hyggelig person. har bare alltid vært den uheldige så treffer de jentene som er litt får ville for meg.. hehe håper ikke jeg høres helt tulling ut. og gruer meg litt til å se om jeg i d heletatt får noe hjelp. MVH en som er litt redd for dette nettdating men må jo nesten prøve d jeg kan..
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 jeg liker sukker.no bedre. er gratis medlem der jeg. jeg skriver masse meldinger men da kun med superbrukere eller hva det heter.
Gjest 25 Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 jeg skal prøve meg på sukker.no takk for ditt inlegg hvis noen mer vil komme me hjelp så please hjelp meg. trenger hjelp hehe
christinee86 Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Jeg har også prøvd sukker.no .... Det er best for meg uforpliktendedating nå Rask, enkel, jeg anbefaler
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #5 Skrevet 10. januar 2014 Jeg er også på sukker Første måneden slet jeg med å skille alle sammen der inne fra hverandre. Som jente kom det en del henvendelser. Nå har jeg vært der i ca 1,5 måned og skriver jevnt med ca 4-5 menn. Kjempekoselig Synes det er en fin arena til å bli kjent med mange i samme situasjon og med like hensikter Anonymous poster hash: c440f...fc8
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #6 Skrevet 4. mai 2018 alltid fint med uforpliktende sex gitt :D Anonymkode: 5523d...662
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #7 Skrevet 4. mai 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: alltid fint med uforpliktende sex gitt :D Anonymkode: 5523d...662 33 minutter siden, Leiadenrare skrev: Er jo enig med at det er ganske deilig med uforpliktense sex Hva er poenget med å dra opp så gamle tråder??? Anonymkode: 6bebf...306
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå