^me^ Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 jeg vurderer å kjøpe en babyjogger city elite som andrevogn da lillegutt vil opp og sitte i vognen sin nå. jeg er på let etter en god og praktisk vogn som ikke opptar hele bagasjerommet på bilen og som er enkel å legge sammen, noe BJ er men hva synes dere som faktisk har/har hatt denne vognen eller har prøvd den? http://www.pishposhbaby.com/baby-jogger-city-elite-2012.html hvordan er det med kjøp av vogn via nett? fikk tips en eller annen plass om denne nettsiden og ser at det er billigere å kjøpe der sånn prismessig, men må jeg ikke plusse på 25% i tollavgift også da?da lønner det seg ikke allikevel.. noen andre sider det er god service og gode priser på? hva må jeg evt tenke på om jeg bestiller vogn på nett? men tilbake igjen til hovedspørsmålet: hva er din erfaring med babyjogger city elite?
Vibi Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Jeg har babyjogger city mini, den ser veldig lik ut, og den er helt fantastisk! Har aldri vært så fornøyd med en vogn før. Kalesjen er veldig stor (utrolig kjekt i sola), den er liten, lett, enkel å legge sammen, og veldig god å kjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 ELSKER min City Elite. Den har så mange gode finesser man ikke finner på andre vogner (fotbrettet, håndbremsen, magnetlukningene, solskjermen, dekkene, ryggen...vet ikke hvor jeg skal begynne eller slutte!). Den er en drøm og jeg forstår virkelig ikke hvorfor alle kjøper Mountain Buggy når denne er så mye bedre! :D
^me^ Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2012 ingen som har erfaring fra å bestille barnevogn på nett?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 Sikkert best å lage en egen tråd om nettshopping av vogn, siden overskriften her ser ut til å handle om noe annet
Vibi Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 jeg vurderer å kjøpe en babyjogger city elite som andrevogn da lillegutt vil opp og sitte i vognen sin nå. jeg er på let etter en god og praktisk vogn som ikke opptar hele bagasjerommet på bilen og som er enkel å legge sammen, noe BJ er men hva synes dere som faktisk har/har hatt denne vognen eller har prøvd den? http://www.pishposhbaby.com/baby-jogger-city-elite-2012.html hvordan er det med kjøp av vogn via nett? fikk tips en eller annen plass om denne nettsiden og ser at det er billigere å kjøpe der sånn prismessig, men må jeg ikke plusse på 25% i tollavgift også da?da lønner det seg ikke allikevel.. noen andre sider det er god service og gode priser på? hva må jeg evt tenke på om jeg bestiller vogn på nett? men tilbake igjen til hovedspørsmålet: hva er din erfaring med babyjogger city elite? Barnevogner er tollfrie, men du må legge til 25%mva, som du får regning på senere. Pluss frakten selvsagt - den blir ofte dyr. Men prøvde du å bestille vogna? Jeg prøvde bare for å se hva den totale summen kom på, og da fikk jeg bare beskjed om at vognen var for tung til å fraktes til Norge. Har du forresten sjekket Sverige? Såvidt jeg vet selger de babyjogger på Babyproffsen på Nordbysenteret? Hvis du bor på Østlandet mener jeg.
Gjest Ashley_Johanna Skrevet 8. juni 2012 #7 Skrevet 8. juni 2012 Jeg lurer også på hvordan Elite er, har en City Mini som jeg elsker men den kan jo ikke brukes om vinteren. Har en Simo kombi men den er uaktuell etter jeg prøvde Minien:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå