Gå til innhold

Hvordan er du til å kjøre BIL?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror nok jeg er en relativt god sjåfør, har hatt lappen i 15 år nå.

Kjører mest på sommers tid, da jeg er litt nervøs på vinteren på glatta, har hatt noen små uhell. Men har klart å sette meg i bilen igjen ganske fort da det har skjedd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser på meg selv som en rimelig habil sjåfør. Hatt lappen i 24 år og ikke vært utsatt for en eneste ulykke. Men noen svakheter har jeg selvfølgelig.

På motorveier og "store" veier (type E6, E18 osv) ligger jeg gjerne 20-30 kmt over fartsgrensen. Jeg irriterer meg grenseløst over traktorer, hestetransporter og campingbiler/biler med campingvogn når de ikke har vett til å kjøre til siden ved første og beste anledning. Men jeg er ikke av den typen som foretar uforsvarlige forbikjøringer på tross av dette.

Skrevet

Eneste jeg er usikker på må være når det begynner å havne trikk inn i bildet:P Jeg kan reglene men det går liksom ikke like mye på automatikk som med alt annet. Men så har jo jeg aldri møtt trikk i trafikken heller.

Gjest Svampen
Skrevet

Jeg vil si at jeg kjører bra, men er elendig til å parkere. Jeg er alt for sløv - kjører bare rett inn istedet for å rygge meg inn når jeg parkerer.

Skrevet

Jeg jobber i bransjen. Har masse erfaring og er flink til å lese trafikken langt fremover på veien. Jeg bruker blinklys og parkerer ikke idiotiske steder hvor jeg kan komme til å stå i veien for andre (utenom de stedene jeg må gjøre det i forbindelse med jobb).

Selv om det sikkert er massevis av personer i verden som er teknisk bedre enn meg til å kjøre vil jeg påstå at jeg er en veldig habil trafikant. Og det er jo egentlig det som er det viktige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...