Cleopatra Skrevet 18. juli 2012 #61 Skrevet 18. juli 2012 Tror nok jeg er en relativt god sjåfør, har hatt lappen i 15 år nå. Kjører mest på sommers tid, da jeg er litt nervøs på vinteren på glatta, har hatt noen små uhell. Men har klart å sette meg i bilen igjen ganske fort da det har skjedd
Smaalenningen Skrevet 18. juli 2012 #62 Skrevet 18. juli 2012 Jeg ser på meg selv som en rimelig habil sjåfør. Hatt lappen i 24 år og ikke vært utsatt for en eneste ulykke. Men noen svakheter har jeg selvfølgelig. På motorveier og "store" veier (type E6, E18 osv) ligger jeg gjerne 20-30 kmt over fartsgrensen. Jeg irriterer meg grenseløst over traktorer, hestetransporter og campingbiler/biler med campingvogn når de ikke har vett til å kjøre til siden ved første og beste anledning. Men jeg er ikke av den typen som foretar uforsvarlige forbikjøringer på tross av dette.
Zakuro Skrevet 18. juli 2012 #63 Skrevet 18. juli 2012 Eneste jeg er usikker på må være når det begynner å havne trikk inn i bildet:P Jeg kan reglene men det går liksom ikke like mye på automatikk som med alt annet. Men så har jo jeg aldri møtt trikk i trafikken heller.
Gjest Svampen Skrevet 20. juli 2012 #64 Skrevet 20. juli 2012 Jeg vil si at jeg kjører bra, men er elendig til å parkere. Jeg er alt for sløv - kjører bare rett inn istedet for å rygge meg inn når jeg parkerer.
Singha Skrevet 23. juli 2012 #65 Skrevet 23. juli 2012 Jeg jobber i bransjen. Har masse erfaring og er flink til å lese trafikken langt fremover på veien. Jeg bruker blinklys og parkerer ikke idiotiske steder hvor jeg kan komme til å stå i veien for andre (utenom de stedene jeg må gjøre det i forbindelse med jobb). Selv om det sikkert er massevis av personer i verden som er teknisk bedre enn meg til å kjøre vil jeg påstå at jeg er en veldig habil trafikant. Og det er jo egentlig det som er det viktige.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå