AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Hei! Jeg ønsker å gå ned 4 kilo relativt raskt. Er for øyeblikket 175 høy og veier rundt 55 kg. Noen tips til kalorifattig mat? Har lyst å ligge på rundt 1000 kalorier om dagen. Og nei, dette er ikke en spiseforestyrrelse tråd bare så det er avklart
LamaLover Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Du vil spise halvparten så lite som det kroppen trenger og du er nesten undervektig? Jajajaj...
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Jeg skjønner ikke at så mange kan være helt tilbakestående når det kommer til vekt og mat!!
Melia Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Jeg skjønner ikke at så mange kan være helt tilbakestående når det kommer til vekt og mat!!
Tullepia Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Hei! Jeg ønsker å gå ned 4 kilo relativt raskt. Er for øyeblikket 175 høy og veier rundt 55 kg. Noen tips til kalorifattig mat? Har lyst å ligge på rundt 1000 kalorier om dagen. Og nei, dette er ikke en spiseforestyrrelse tråd bare så det er avklart 1) Du har på ingen måte behov for eller godt av å gå ned i vekt. Du bør om noe gå opp i vekt. 2) Det er farlig å spise så lite som du antyder, om enn bare for en kort periode. Det fører til at kroppen din "spiser" sine egne muskler, og det fører til utmattelse og svakelighet. Ta heller vare på kroppen din. Spis normalt og sunt og hold deg i aktivitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå