Natalie_28 Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 (endret) Hva pleier dere å vaske komfyrovnen med? Hva funker best? Jeg har allltid brukt den grønne flasken, OVNVASK, men alltid følt at det ikke blir helt som jeg trodde. Har til og med kjøpt meg H2Ox5 via Tvins. Har kun brukt den en gang, og ovnen ble fin,men da brukte jeg en del timer, for ovnen var møkkete. Syntes den var tung å vaske med, så måtte bruke mange pauser imellom, og den ga mye damp. Må vaske den snart, men har ikke lyst å bruke H2Ox5 igjen på den. Tips?Råd? Hva er best? Endret 6. juni 2012 av Natalie_28
Lura Lotta Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 til å vaske så bruker jeg bare det jeg har for hånden og skrubber i vei. Har vel noe det står plumbo på tror jeg, som er en ovnrens, lar den virke i 15 minutter og skrubber. Et godt råd jeg har (sikkert mange som vet om det da) ta en klut, oppvaskhåndkle, hva som helst egentlig med babyolje på og tørk over områdene med rustfritt stål (om man har sånn komfyr da)så blir det blankt og fint
Sugerøret Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Hva med salmiakk ? Eller den plumosprayen.Den virket flott her i alle fall Eller vanlig oppvaskpulver til vaskemaskin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå