Lullu Skrevet 4. februar 2004 #1 Del Skrevet 4. februar 2004 Hei! Lurer på om noen av dere har handlet noe slikt fra utlandet? Blir dette mye billigere enn å handle det her hjemme? Er dere fornøyd med handelen? Tips meg gjerne om fine nettsider der dette kan kjøpes. Hilsen en som er litt skeptisk til å handle ting over nett fra utlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 4. februar 2004 #2 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg har akkurat bestilt metal gold heart confettis her. De har masse morsomt der. Også bryllupsparaply, som jeg vurderer å kjøpe... For 10 poser må jeg betale nesten 300,- inkl frakt. Det samme måtte jeg ha betalt 500,- for uten frakt hos Bryllupsbutikken. Har ikke fått dem enda, så jeg vet ikke hvordan det går enda. Jeg kommer tilbake med oppdatering når jeg har fått dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 4. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 4. februar 2004 Hei! Ja, dette hørtes jo meget bra ut. Hvor finner jeg paraplyen? Leter og leter jeg, men finner den ei.... Husker du også prisen? Tror jeg bestiller herfra jeg også. Mye fint her ja! Takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 4. februar 2004 #4 Del Skrevet 4. februar 2004 Her er paraplyen. Den koster 14 pund. Jeg fant ikke ut hvor stor den var, da... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenogtredve Skrevet 4. februar 2004 #5 Del Skrevet 4. februar 2004 Les under paraplyen: Length 89cm, span 110cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 4. februar 2004 #6 Del Skrevet 4. februar 2004 Hi, hi... Der kan du se... Hastverk er lastverk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 5. februar 2004 #7 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg har shoppet på www.calligraphen.dk men anbefaler det ikke. Det var så mye tull med betaling og levering at jeg angret hele greia.... Men tingene jeg fikk til slutt var veldig fine da :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. februar 2004 #8 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg har kjøpte gaveesker, kamera og såpebobler herfra og det kommer på 1/3 av prisen her i Norge! Har ikke fått varene ennå, men jeg håper de kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå