wildfire Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Hei, min HTC HD Mini (windows mobile 6.5), vil plutselig ikke motta MMS lengre. Første gang jeg har det problemet. Har googlet uten hell, går jeg på Talkmore å velger wap/mms oppsett får jeg beskjed om at jeg skal ha mottatt en konfigurasjons melding, denne kommer aldri. Har prøvd flere ganger.. Noen som kan hjelpe meg med et manuelt oppsett? På forhånd takk!
Minya Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Hei, min HTC HD Mini (windows mobile 6.5), vil plutselig ikke motta MMS lengre. Første gang jeg har det problemet. Har googlet uten hell, går jeg på Talkmore å velger wap/mms oppsett får jeg beskjed om at jeg skal ha mottatt en konfigurasjons melding, denne kommer aldri. Har prøvd flere ganger.. Noen som kan hjelpe meg med et manuelt oppsett? På forhånd takk! Ring kundeservice, de kan hjelpe deg å finne riktig oppsett. Styra med dette her selv i fjor da jeg fikk ny gammel telefon etter at min ble stjålet. Dessverre var det noe som var galt med oppsettet som ble valgt til min telefon på det tidspunktet, så etter 45 minutter i telefonen, gav servicelinjemannen opp, og visste ikke hva han skulle gjøre. Det ordnet seg i nyttårshelgen plutselig da. Fikk det automatiske oppsettet til å virke helt uten å kny.
wildfire Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2012 Ring kundeservice, de kan hjelpe deg å finne riktig oppsett. Styra med dette her selv i fjor da jeg fikk ny gammel telefon etter at min ble stjålet. Dessverre var det noe som var galt med oppsettet som ble valgt til min telefon på det tidspunktet, så etter 45 minutter i telefonen, gav servicelinjemannen opp, og visste ikke hva han skulle gjøre. Det ordnet seg i nyttårshelgen plutselig da. Fikk det automatiske oppsettet til å virke helt uten å kny. Har ringt kundeservice også, men de ga også opp. Kanskje jeg bare må beholde roen da, men nå har jeg knotet mye å prøvd forskjellige oppsett, så det spørs jo om jeg ikke trenger oppsett fra noen som har noe alla operativsystem som min telefon, operatør og tlf
Minya Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Ah. Da anbefaler jeg å vente en stund og prøve igjen seinere, typ om et par uker-en måned seinere. Det funket ihvertfall for meg.
wildfire Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2012 Ah. Da anbefaler jeg å vente en stund og prøve igjen seinere, typ om et par uker-en måned seinere. Det funket ihvertfall for meg. Får prøve det da :-) Fordet om jeg egentlig ikke har tid til å vente sååå lenge, hehe ;p
Minya Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Og slett alle oppsett du har liggende på mobilen fra før, jeg måtte gå inn både på internett-innstillinger, mms-innstillinger og meldingsinnstillinger og slette, før jeg fikk noe resultat.
wildfire Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2012 Og slett alle oppsett du har liggende på mobilen fra før, jeg måtte gå inn både på internett-innstillinger, mms-innstillinger og meldingsinnstillinger og slette, før jeg fikk noe resultat. Har gjort det nå. Har fått tak i manuelt oppsett som er slik: meny, innstillinger, trådløst, mobile nettverk, navn på asesspunkt, meny, nytt APN, navn telenor mms, ok, apn navn, telenor, ok, mmsc, http://mmsc, ok, mms mellomtjener, 10.10.10.11, mms port, 8080, brukernavn telenor, passord telenor, apn type mms, meny, lagre. Restart og send mms. MEN, hvor finner jeg innstillingene for å skrive inn APN??? Har prøvd den oppskriften, men ser ingen plass det står APN
Minya Skrevet 7. juni 2012 #8 Skrevet 7. juni 2012 Har gjort det nå. Har fått tak i manuelt oppsett som er slik: meny, innstillinger, trådløst, mobile nettverk, navn på asesspunkt, meny, nytt APN, navn telenor mms, ok, apn navn, telenor, ok, mmsc, http://mmsc, ok, mms mellomtjener, 10.10.10.11, mms port, 8080, brukernavn telenor, passord telenor, apn type mms, meny, lagre. Restart og send mms. MEN, hvor finner jeg innstillingene for å skrive inn APN??? Har prøvd den oppskriften, men ser ingen plass det står APN Har du smart-duppeditt og ikke vanlig mobiltelefon, kan jeg ikke hjelpe deg, jeg har ikke duppeditt selv.
wildfire Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 7. juni 2012 Har du smart-duppeditt og ikke vanlig mobiltelefon, kan jeg ikke hjelpe deg, jeg har ikke duppeditt selv. har en "smart" duppeditt, ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå