leeemx Skrevet 6. juni 2012 #1 Del Skrevet 6. juni 2012 Hvordan får jeg bil lappen billigst mulig i Bergen? hørt at det går ann å få den for 17500. eventuelt hvor tok du lappen? og hvor mye ble det på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klumsa Skrevet 6. juni 2012 #2 Del Skrevet 6. juni 2012 For å få den billigst mulig må du kjøre mye privat og selvfølgelig ikke styrke en hel del:P Jeg hadde kjørt mye før jeg starta med kjøretimer å trengte da kun det obligatoriske. Kom på rundt 16-17000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #3 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg kjørte ingenting før jeg tok lappen, og det kom på 24 600kr inkl oppkjøringa. Stod på første forsøket. Førde, sogn og fjordane. Hadde ikke såååå mange kjøretimer. 11-14 eller noe, utenom det obligatoriske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leeemx Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 6. juni 2012 For å få den billigst mulig må du kjøre mye privat og selvfølgelig ikke styrke en hel del:P Jeg hadde kjørt mye før jeg starta med kjøretimer å trengte da kun det obligatoriske. Kom på rundt 16-17000. Hos hvem tok du lappen? hvilke firma? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå