Gjest _Blomsten_ Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Jeg er invitert på joggedate, litt skeptisk da jeg frykter han er i bedre form en meg, men har noen dager å trene på. Noen som har erfaring? Vi har ikke møtt hverandre før
Gjest _Blomsten_ Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Nei, men jeg har vært på fjelldate Spesifiser.
Gjest .-L-. Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 (endret) Gikk en tur opp på fjellet Snakket, flørtet, var fin utsikt. Koselig det :gjeiper: Kommer sikkert til å gjøre det igjen. Endret 6. juni 2012 av .-L-.
Gjest Herr Heftig Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 Det gjør ikke noe at han er i bedre form enn deg, det hadde derimot vært en katastrofe for daten om det var omvendt. Bare gjør et godt forsøk og så skryt av hvor flink han er.
Gjest SnowLeopard Skrevet 6. juni 2012 #6 Skrevet 6. juni 2012 Dere skal vel jogge såpass sakte at dere kan prate litt uansett? Vitsen med daten er vel ikke å måle fysisk form, men å ha det kjekt
Gjest _Blomsten_ Skrevet 6. juni 2012 #7 Skrevet 6. juni 2012 Dere skal vel jogge såpass sakte at dere kan prate litt uansett? Vitsen med daten er vel ikke å måle fysisk form, men å ha det kjekt Vi skal jogge ganske langt og mye oppover, så sliten blir jeg garantert. Hadde vitsen bare vært å prate kunne vi jo møttes på kafé.
Edvarda Skrevet 6. juni 2012 #8 Skrevet 6. juni 2012 Vi skal jogge ganske langt og mye oppover, så sliten blir jeg garantert. Hadde vitsen bare vært å prate kunne vi jo møttes på kafé. Hvis du ikke vil kunne du jo foreslått noe annet, eller en enklere rute? Iallefall, han synes helt sikkert det er greit om du er litt mindre sprek enn ham. Fordelen med en joggedate er selvsagt at man ikke MÅ snakke, som på kafé hvor det fort blir kleint. Man kan bare løpe sammen i felleskap og ha det helt ok. Ulempen er hvis man gisper etter luft og bare greier å stønne enstavelsesord, mens den andre skravler i vei Jeg hadde valgt kafé anyday 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #9 Skrevet 6. juni 2012 Vi skal jogge ganske langt og mye oppover, så sliten blir jeg garantert. Hadde vitsen bare vært å prate kunne vi jo møttes på kafé. Hva er vitsen? Løpe om kapp, måle krefter. Om dere begge har en ekstrem interesse for løping og konkurranse, så kan jeg til en viss grad skjønne det, men det er uansett uforståelig for meg. 2
strawberry Skrevet 6. juni 2012 #10 Skrevet 6. juni 2012 Virker jo som han prøver å gjøre litt "dagligdagse" ting med deg, eller noe annet enn en klassisk date. Du får bare si ifra når du bli sliten, og som de sier over her; det hadde vel vært verre om det var du som løp fra ham..
momo Skrevet 6. juni 2012 #11 Skrevet 6. juni 2012 Jeg hadde nok selv ikke valgt en joggedate, eller blitt med på en. Men gjerne en tur i skogen, sånn så man kan prate sammen mens man går. Mye kosligere. Jeg hadde ikke fått skravlet noe særlig på en joggedate. 4
Gjest Janus Skrevet 7. juni 2012 #12 Skrevet 7. juni 2012 4X4 intervaller, geriljakardio og bloddoping (EPO er å foretrekke) er mitt råd. Om du ikke velger å følge det, så går det sikkert bra uansett. 1
Gjest SnowLeopard Skrevet 7. juni 2012 #13 Skrevet 7. juni 2012 Vi skal jogge ganske langt og mye oppover, så sliten blir jeg garantert. Hadde vitsen bare vært å prate kunne vi jo møttes på kafé. Er ikke vitsen å bli litt kjent da? Da må dere vel prate litt også
Gjest _Blomsten_ Skrevet 7. juni 2012 #14 Skrevet 7. juni 2012 Er ikke vitsen å bli litt kjent da? Da må dere vel prate litt også Halve vitsen er vel å ha en å trene med også.
Gjest Bud Skrevet 7. juni 2012 #15 Skrevet 7. juni 2012 Halve vitsen er vel å ha en å trene med også. Hehe, du har et skrudd forhold til kjærlighet, Blomsten Be han jogge ferdig, SÅ kan han komme til deg og trene bekken- lårmuskulator 2
Gjest _Blomsten_ Skrevet 7. juni 2012 #16 Skrevet 7. juni 2012 Hehe, du har et skrudd forhold til kjærlighet, Blomsten Be han jogge ferdig, SÅ kan han komme til deg og trene bekken- lårmuskulator Du er skrudd! 1
Gjest _Blomsten_ Skrevet 25. juni 2012 #17 Skrevet 25. juni 2012 Ble date i dag. Hyggelig men ingen gnist.
Gjest Janus Skrevet 25. juni 2012 #18 Skrevet 25. juni 2012 Ble date i dag. Hyggelig men ingen gnist. Joggetur?
Steinar40 Skrevet 25. juni 2012 #19 Skrevet 25. juni 2012 Ble date i dag. Hyggelig men ingen gnist. Ingen blir godt nok kjente av å jogge en tur i sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå