Gå til innhold

Joggedate

Anbefalte innlegg

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Jeg er invitert på joggedate, litt skeptisk da jeg frykter han er i bedre form en meg, men har noen dager å trene på. Noen som har erfaring? Vi har ikke møtt hverandre før :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest .-L-.
Skrevet

Nei, men jeg har vært på fjelldate :)

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Nei, men jeg har vært på fjelldate :)

Spesifiser.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Gikk en tur opp på fjellet :) Snakket, flørtet, var fin utsikt. Koselig det :gjeiper: Kommer sikkert til å gjøre det igjen.

Endret av .-L-.
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Det gjør ikke noe at han er i bedre form enn deg, det hadde derimot vært en katastrofe for daten om det var omvendt. Bare gjør et godt forsøk og så skryt av hvor flink han er.

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Dere skal vel jogge såpass sakte at dere kan prate litt uansett? Vitsen med daten er vel ikke å måle fysisk form, men å ha det kjekt :)

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Dere skal vel jogge såpass sakte at dere kan prate litt uansett? Vitsen med daten er vel ikke å måle fysisk form, men å ha det kjekt :)

Vi skal jogge ganske langt og mye oppover, så sliten blir jeg garantert. Hadde vitsen bare vært å prate kunne vi jo møttes på kafé.

Skrevet

Vi skal jogge ganske langt og mye oppover, så sliten blir jeg garantert. Hadde vitsen bare vært å prate kunne vi jo møttes på kafé.

Hvis du ikke vil kunne du jo foreslått noe annet, eller en enklere rute?

Iallefall, han synes helt sikkert det er greit om du er litt mindre sprek enn ham. Fordelen med en joggedate er selvsagt at man ikke MÅ snakke, som på kafé hvor det fort blir kleint. Man kan bare løpe sammen i felleskap og ha det helt ok. Ulempen er hvis man gisper etter luft og bare greier å stønne enstavelsesord, mens den andre skravler i vei :fnise:

Jeg hadde valgt kafé anyday :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

:klo: Hva er vitsen? Løpe om kapp, måle krefter. Om dere begge har en ekstrem interesse for løping og konkurranse, så kan jeg til en viss grad skjønne det, men det er uansett uforståelig for meg.

• Liker 2
Skrevet

Virker jo som han prøver å gjøre litt "dagligdagse" ting med deg, eller noe annet enn en klassisk date. Du får bare si ifra når du bli sliten, og som de sier over her; det hadde vel vært verre om det var du som løp fra ham..

Skrevet

Jeg hadde nok selv ikke valgt en joggedate, eller blitt med på en. Men gjerne en tur i skogen, sånn så man kan prate sammen mens man går. Mye kosligere. Jeg hadde ikke fått skravlet noe særlig på en joggedate.

• Liker 4
Gjest Janus
Skrevet

4X4 intervaller, geriljakardio og bloddoping (EPO er å foretrekke) er mitt råd.

Om du ikke velger å følge det, så går det sikkert bra uansett.

:)

• Liker 1
Gjest SnowLeopard
Skrevet

Er ikke vitsen å bli litt kjent da? Da må dere vel prate litt også :)

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Er ikke vitsen å bli litt kjent da? Da må dere vel prate litt også :)

Halve vitsen er vel å ha en å trene med også.

Skrevet

Halve vitsen er vel å ha en å trene med også.

Hehe, du har et skrudd forhold til kjærlighet, Blomsten :skratte:

Be han jogge ferdig, SÅ kan han komme til deg og trene bekken- lårmuskulator :)

• Liker 2
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Hehe, du har et skrudd forhold til kjærlighet, Blomsten :skratte:

Be han jogge ferdig, SÅ kan han komme til deg og trene bekken- lårmuskulator :)

Du er skrudd!

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Ble date i dag. Hyggelig men ingen gnist.

Gjest Janus
Skrevet

:tristbla:

Joggetur?

Skrevet

Ingen blir godt nok kjente av å jogge en tur i sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...