Gå til innhold

Pretty Little Liars sesong 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har sett dagens episode? :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal rett hjem for å se på det etter jobb! Gleeeder meg!

Skrevet

På tv eller på nett?

Skrevet

På nett :)

Skrevet

Ser den på nett i kveld, og jeg gleder meg!!! :rodmer::popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

Så den nettopp! Mye spennende som skjedde :popcorn:

Skrevet

Wii, var godt at det begynte igjen. Har venta lenge, hahah. Åh, kjenner jeg gleder meg noe helt sinnsykt til de kommende episodene nå. Tror det blir utrolig spennende.

Gjest Linaria
Skrevet

Blir det islendinger i denne sesongen? Jeg venter bare på at hun som var på Island skal invitere noen islandske ekser over.

Skrevet

Blir det islendinger i denne sesongen? Jeg venter bare på at hun som var på Island skal invitere noen islandske ekser over.

? Hæ???

Skrevet

^

Aria var vel en stund på Island etter at det blei brudulje angående faren hennes sin utroskap? :P Hvis jeg husker riktig.

Skrevet

Synes det var en god start på sesongen, jeg! Spent på hva som har skjedd med grava til Alison + hvem som er A denne gangen. :popcorn:

(Og er glad Wren er tilbake, synes han er såå søt. Og dialekta hjelper. :rodmer: )

• Liker 1
Skrevet

Så første episode av sesong 3 på fredag og ble så redd :sjenert:

Gleder meg virkelig til neste episode.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg digger serien, men samtidig føler jeg at jeg begynner å bli lei av å vente på hvem A er :sjenert: Skjønner jo at det er flere som er det, men det er bare så kjedelig å vente og vente.... Har nettopp funnet ut at det er 13 bøker om serien så kan jo dra ut i lang drag denne serien :tristbla:

Gjest Linaria
Skrevet

^

Aria var vel en stund på Island etter at det blei brudulje angående faren hennes sin utroskap? :P Hvis jeg husker riktig.

Jeg har lest at i en av de senere bøkene får hun besøk av en islandsk eks som viser seg å ikke være helt god

AnonymBruker
Skrevet

Jeg digger serien, men samtidig føler jeg at jeg begynner å bli lei av å vente på hvem A er :sjenert: Skjønner jo at det er flere som er det, men det er bare så kjedelig å vente og vente.... Har nettopp funnet ut at det er 13 bøker om serien så kan jo dra ut i lang drag denne serien :tristbla:

Er det 13 bøker?! Hoho, da har jeg mye å glede meg til da! Har bare lest de fem første

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den siste episoden var bra!!!!!!!!! :5:

Anonym poster: b02f1c623b85c70b2fcb801b69157a0e

AnonymBruker
Skrevet

Er det 13 bøker?! Hoho, da har jeg mye å glede meg til da! Har bare lest de fem første

ja 13 bøker :O helt vilt.... Men bøkene og serien stemmer jo ikke så veldig overrens ut fra det jeg har lest om hva hver bok handler om :sjenert:

Kjempe spennende episode i dag

Anonym poster: 3b91d40b7e3511c46bfa5cbc65340a34

Skrevet

Spennende episode i dag :popcorn: Har hele tiden regnet med at Jenna kan se, lurer på hva som skjer videre nå!

Skrevet

Jeg har lest at i en av de senere bøkene får hun besøk av en islandsk eks som viser seg å ikke være helt god

I see ! Det kan jo bli artig :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...