AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Noen erfaringer med vaskemaskiner som har innebygget tørketrommel? Jeg synes det virker så greit å få litt mer plass inne på badet, har null plass til stellebord og tenkte å bruke plassen oppå vaskemaskinen til dette. Men det går jo ikke når det står en tørketrommel oppå! Er det veldig upraktisk med kombinert maskin? Har noen en slik kombinert maskin de vil anbefale?
Rosebud Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Vi hadde en før, haaatet den! Den tørket bare halvtørt uansett, så man måtte henge opp alt likevel, så da var det jo helt bortkastet. Det tørreste vi fikk det var når vi tok ut 2/3 av klærene før vi startet tørkingen, men det er jo veldig upraktisk. Ariston het den vi hadde. Anbefales ikke fra meg. Nå har vi tørketrommel utenom - himmel
Gjest Best Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Søk opp gamle tråder med samme spørsmålet. Vi har en Aeg, og er fornøyd med den. Tørker bare kokvasken, og om man ikke stapper maskina helt full, så tørker den godt. Eneste problemet er tiden det tar... men så pleide jeg aldri å bruke både vaskemaskin og tørketrommelen samtidig før heller. Største plusset for meg er at det er mye finere på badet med én maskin, enn vasketårn. Vi har dessverre ikke vaskerom.
Cata Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Min Zanussi varte i omtrent 17 år før tørkefunksjonen tok kvelden, men jeg brukte trommelen bare til håndklær og sengetøy. Det ble så godt som helt tørt. Ulempen var jo at tørketrommelen bare tok halve mengden av det selve vaskemaskina gjorde, så jeg måtte sørge for å vaske slikt som skulle tromles sammen med en del ting som skulle henges opp. Mine erfaringer er altså gode, men jeg vet det sies (sikkert med rette) at kombimaskiner ikke holder like lenge som separat vaskemaskin og tørketrommel.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #6 Skrevet 6. juni 2012 Vi har en, men jeg angrer på at jeg kjøpte den. Med barn i huset må vaskefunksjonen være på non-stop, og man får nesten ikke tid til å bruke tørkefunksjonen på den. Da er det bedre enten å ha tørkestativ, eller å ha en egen tørketrommel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå