Romla Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Er det noen som har et tips om en tegneserie som jeg kan begynne å se på? Trenger noe lett å se på med tanke på at formen min ikke er helt på topp. Noen tips?
Gjest Tekola Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Se på som i animert eller lesing? Amerikansk, japansk? Hva liker du fra før av?
Romla Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2012 Vel, jeg tenkte amerikansk. Er ikke så glad i de Japanske seriene. Sånn som når jeg var liten likte jeg jo ninja turtles å slikt. Så var liksom på utkikk etter noe som fungerer for barn som for voksne.
Gjest Tekola Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 My Little Pony har gått en seiersgang på nettet, i hvert fall?
Romla Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2012 Hahaha, morsomt du nevner det for den serien såg jeg når jeg var liten og tok en titt på den nye serien. Ble SÅKLART hekta og har sett alt. Så nå vil jeg se på en ny serie. Jeg er vel en som blir fort hekta på helt teite serier, så jeg har sett mye rart.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #6 Skrevet 6. juni 2012 Hva med gode, gamle The Flintstones? Futurama er herlig, men har en del voksenhumor.
dobby Skrevet 9. juni 2012 #7 Skrevet 9. juni 2012 DuckTales! (Eller Eventyr med Ole, Dole, Doffen, som den heitte på norsk.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå