AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Jeg drømmer og fantaserer om denne jenta som jeg ikke har sett bilde av engang. Jeg regner meg som 100 % heterofil, så jeg vet ikke hva som skjer Betyr det at jeg egentlig er bifil?
Gjest kittycat Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Vanlig å være usikker, men du er sikkert bare biseksuell, mange som er det. Men at man fantaserer om en man ikke har møtt/sett trenger ikke å si noen ting
Gjest KateW Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Neida, tror det er helt greit og normalt. Jeg har crush på Cuntzilla, ikke noe stress det!
Gjest Vampen Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 Siden du ikke vet hvordan hun ser ut, så er det jo ting som tanker, holdninger, verdier og det som uttrykkes gjennom skriftlig kommunikasjon, som tiltrekker deg. Mye av det er jo relativt kjønnsnøytralt. Det er jo ikke sikkert du hadde tent på den fysiske delen om du visste hvordan hun så ut, eller du hadde henne foran deg. Det er flere damer her inne som jeg synes er tiltrekkende, basert på holdning og verdier de uttrykker her inne. Så ja, du er nok ganske normal, og jeg tror ikke dette alene er nok til å revurdere legning. 5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Siden du ikke vet hvordan hun ser ut, så er det jo ting som tanker, holdninger, verdier og det som uttrykkes gjennom skriftlig kommunikasjon, som tiltrekker deg. Mye av det er jo relativt kjønnsnøytralt. Det er jo ikke sikkert du hadde tent på den fysiske delen om du visste hvordan hun så ut, eller du hadde henne foran deg. Det er flere damer her inne som jeg synes er tiltrekkende, basert på holdning og verdier de uttrykker her inne. Så ja, du er nok ganske normal, og jeg tror ikke dette alene er nok til å revurdere legning. Ja, det var tanker og holdninger til å begynne med, for da ønsket jeg at hun var venninna mi. Men jeg ble liksom mer og mer betatt. Jeg vil ikke gjøre noen forlegen, men fantasiene er ikke kjønnsnøytrale Jeg tror hun er utrolig pen og feminin, så jeg kan liksom ikke late som jeg hadde følt det samme for en gutt hvem hvem!!!! Cathrine88... 4
Gjest Vampen Skrevet 7. juni 2012 #8 Skrevet 7. juni 2012 Ja, det var tanker og holdninger til å begynne med, for da ønsket jeg at hun var venninna mi. Men jeg ble liksom mer og mer betatt. Jeg vil ikke gjøre noen forlegen, men fantasiene er ikke kjønnsnøytrale Jeg tror hun er utrolig pen og feminin, så jeg kan liksom ikke late som jeg hadde følt det samme for en gutt Cathrine88... Haha, Cathrine er kul, skulle jeg først hatt en heftig girl-date med noen, så hadde det uten tvil vært henne. Så jeg skjønner godt at du har en liten crush på henne, hun er en bra dame. Men det betyr ikke nødvendigvis at du må revurdere legningen din av den grunn. Jeg er relativt fleksibel, i den forstand at jeg kan finne kvinner attraktive og bli lett betatt. Men jeg vil fortsatt kalle meg selv heterofil, for jeg får en helt annen type følelser for menn i lengden. Kanskje det er sånn for deg også, eller kanskje ikke. Kanskje du faktisk har en annen legning enn du hadde trodd. Isåfall, gjør det noe da? Ikke stress, du er fortsatt den du er, og om det viser seg at du kan tenne på litt flere enn du hadde trodd, så er da det bare spennende. Du finner ut av det, og uansett, hetero eller noe annet, så er det helt greit. 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #9 Skrevet 7. juni 2012 Takk Vampen, jeg skal prøve å ikke stresse sånn med det Jeg syns åsså hun er ei utrolig bra dame, så det kunne vært verre. Hvis jeg blir betatt av både badboys og kule damer fra nå av er det kanskje best å gå for damene
Cathrine88 Skrevet 7. juni 2012 #10 Skrevet 7. juni 2012 Dette var veldig smigrende lesning, men jeg er enig med Vampen - det er ikke sikkert det sier så mye om legningen din. Tross alt har de fleste fantasier de ikke nødvendigvis ville gjennomført dersom de hadde muligheten. Hvis du en dag faller for en jente du kjenner som mer enn en løveavatar og noen ord, kan du kanskje begynne å revurdere ting. Eller ikke - noen har såpass flytende seksualitet at det føles feil å definere seg som det ene eller det andre. Jeg vil ikke gjøre noen forlegen, men fantasiene er ikke kjønnsnøytrale Haha, nei det håper jeg da virkelig ikke at de er! 6
Gjest Bud Skrevet 7. juni 2012 #11 Skrevet 7. juni 2012 Hadde jeg enda vært kvinne så kunne jeg alltids svart ja
Yme Skrevet 7. juni 2012 #12 Skrevet 7. juni 2012 Haha! "Hei hei! Jeg er hypp på en av mitt eget kjønn, men jeg er hetrofil assa!"... Pffffft!! 1
Gjest BM2 Skrevet 7. juni 2012 #13 Skrevet 7. juni 2012 Jeg har en crush på alle som er født mellom 12 og middag Menne alvorlig. Ha en crush på hvem du vil. Er bedre at folk tafser på hverandre og har det hyggelig sammen en at en bedriver utstrakt trakkasering!
Gjest Vampen Skrevet 7. juni 2012 #14 Skrevet 7. juni 2012 Jeg har en crush på alle som er født mellom 12 og middag Menne alvorlig. Ha en crush på hvem du vil. Er bedre at folk tafser på hverandre og har det hyggelig sammen en at en bedriver utstrakt trakkasering! 13.05 her! Når spiser du middag?
Gjest BM2 Skrevet 7. juni 2012 #15 Skrevet 7. juni 2012 13.05 her! Når spiser du middag? Middag er per definisjon midten av døgnet
Gjest Vampen Skrevet 7. juni 2012 #16 Skrevet 7. juni 2012 Middag er per definisjon midten av døgnet Pffffft, semantikk. Jeg velger å tolke det som mellom 12 og når du spiser middag, ikke mellom 12 og 12, da den tolkningen passer egoet mitt bedre.
Yme Skrevet 7. juni 2012 #17 Skrevet 7. juni 2012 Pffffft, semantikk. Jeg velger å tolke det som mellom 12 og når du spiser middag, ikke mellom 12 og 12, da den tolkningen passer egoet mitt bedre. Han kan vel spise middag klokka 12?
Gjest BM2 Skrevet 7. juni 2012 #19 Skrevet 7. juni 2012 Pffffft, semantikk. Jeg velger å tolke det som mellom 12 og når du spiser middag, ikke mellom 12 og 12, da den tolkningen passer egoet mitt bedre. :gjeiper: Om du vil ha et alvorlig og seriøst svar, normalt klokken 12. Middag i lunsjen på jobb Fordeler med bra kantine og gratis lunsj
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #20 Skrevet 8. juni 2012 Haha, tenker faktisk litt det samme. Møtt flere flere personer på nett som jeg har likt ekstremt godt, men hvem man er på nett og hvem man er i virkeligheten kan jo være ganske forskjellig. Det er jo de færreste som lar sine negative egenskaper lyse gjennom nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå