Tyren Skrevet 4. februar 2004 #1 Skrevet 4. februar 2004 Nå har jeg forsøkt å få tak i Bryllupscompagniet på mail og telefon siden starten av januar og får ingen respons... Er det noen som vet hva de har gjort av seg om dagen ??
Holly Hobbie Skrevet 4. februar 2004 #2 Skrevet 4. februar 2004 Det har stått litt om akkurat den problemstillingen her for noen uker side. De var visst på juleferie ut januar(!)...
Tari Skrevet 4. februar 2004 #3 Skrevet 4. februar 2004 Det tror jeg ikke...jeg fikk svar fra "spør koordinatoren" 22.01...
Tyren Skrevet 5. februar 2004 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2004 Jeg får prøve igjen siden flere har fått svar :-?
Tyren Skrevet 6. februar 2004 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2004 Hmmm, ringer og ringer, men ingen svarer Ikke på mail sendt fra hjemmesidene deres engang, men jeg får være tålmodig litt til.
Bente Skrevet 6. februar 2004 #6 Skrevet 6. februar 2004 Hmmm' date=' ringer og ringer, men ingen svarer Ikke på mail sendt fra hjemmesidene deres engang, men jeg får være tålmodig litt til.[/quote'] Hadde jeg vært deg, så tror jeg at jeg hadde lagt BC på is en stund....... ingen kommer til å svare deg på tlf likevel!!!! Du har heller sjense for å få svar på mail omså..
Tyren Skrevet 19. februar 2004 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2004 Fikk endelig tak i eieren av BC og alt har ordnet seg! Så nå er jeg egentlig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå