capcake Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Ja.. Hvordan kan jeg få håret mitt til å vokse fortere, noen tips?
Eksotisk Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Har ikke testet det selv og er veldig skeptisk til slikt, men dette skal visst funke ifølge glade nettskribenter
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Du får ikke håret til å vokse raskere. Celledelingen tar den tiden det tar. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #7 Skrevet 6. juni 2012 FAST shampoo og balsam har fungert på meg. På ca 2 mnd vokste håret 5 cm Leste litt på nett før jeg kjøpte den, og det virket som den virker på noen, men ikke på alle.
capcake Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 6. juni 2012 FAST shampoo og balsam har fungert på meg. På ca 2 mnd vokste håret 5 cm Leste litt på nett før jeg kjøpte den, og det virket som den virker på noen, men ikke på alle. takk
klumsa Skrevet 6. juni 2012 #10 Skrevet 6. juni 2012 Vel, i følge frisøren min så vokser det raskere om du klipper tuppene ofte. Men kan ikke si jeg har merket så mye til det
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #11 Skrevet 6. juni 2012 Vel, i følge frisøren min så vokser det raskere om du klipper tuppene ofte. Men kan ikke si jeg har merket så mye til det Det er jo bare tull! Blir som å si at om du klipper neglene så vokser de fortere. Håpløst at en frisør som liksom skal ha peiling sier noe sånt. 4
Gjest BabyBlue Skrevet 6. juni 2012 #13 Skrevet 6. juni 2012 Drikk mye vann, spis sunt og tren - noen sier det ikke funker, men jeg har stor tro på at det gjør det. Folk som bryr seg fint lite om helsa si har som regel usunt og pistrete hår, så du gjør nok håret (og hele kroppen) en stor tjeneste om du f.eks spiser mye frukt og grønt og holder deg vekke fra sukker og fritert mat. B-vitaminpiller hjelper også, men det førte også til økt hårvekst på leggene i mitt tilfelle :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #14 Skrevet 6. juni 2012 Har ikke testet det selv og er veldig skeptisk til slikt, men dette skal visst funke ifølge glade nettskribenter Det fungerer, men ikke kjøp fra blivakker.no for de selger ikke ekte vare. Nisim som er produsent av FAST la ut advarsel på hjemmesiden sin for ikke så lenge siden
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #15 Skrevet 6. juni 2012 Det fungerer, men ikke kjøp fra blivakker.no for de selger ikke ekte vare. Nisim som er produsent av FAST la ut advarsel på hjemmesiden sin for ikke så lenge siden Det kan fortsatt være ekte vare, de kjøper bare ikke produkter rett fra produsenten.
Beauty fairy Skrevet 4. november 2012 #17 Skrevet 4. november 2012 Skal alltid være de som aldri tror på dem som har fagutanning eller generell stor innteresse for ett emne. Det og klippe slitte tupper vil ikke gjøre til at håret vokser raskere men slitte og splittede ender vil føre til at håret spiser seg oppover og ikke blir lengre. Avhengi av hårtype og hårlengde bør du klippe håret hver 6-8 uke (Hver 1,25 måned til hver andre måned). Har du kjempekort hår klipper du det kanskje ofte alikevel. Har du langt er det lett og sløse, sparer du ikke gjør dette.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #18 Skrevet 4. november 2012 Det er jo bare tull! Blir som å si at om du klipper neglene så vokser de fortere. Håpløst at en frisør som liksom skal ha peiling sier noe sånt. Tror nok at frisøren mener at det blir lengre fortere, ikke at det vokser fortere. Dvs at når du stusser håret ofte rekker det ikke å blir slitt og "spise seg oppover", ergo blir det fortere lengre siden det ikke slites av nederst. Anonym poster: cecaa2af46296a1f2122bda016d9d062
The Kitten Skrevet 4. november 2012 #19 Skrevet 4. november 2012 Vel, i følge frisøren min så vokser det raskere om du klipper tuppene ofte. Men kan ikke si jeg har merket så mye til det Det sa frisøren min til meg også, og jeg hørte på henne. Helt til jeg forsto at det var fordi hun ville jeg skulle klippe det oftere, så hun tjente mer.
Gjest Iah Skrevet 4. november 2012 #20 Skrevet 4. november 2012 Tror nok at frisøren mener at det blir lengre fortere, ikke at det vokser fortere. Dvs at når du stusser håret ofte rekker det ikke å blir slitt og "spise seg oppover", ergo blir det fortere lengre siden det ikke slites av nederst. Anonym poster: cecaa2af46296a1f2122bda016d9d062 Slites av nederst? Når jeg mister hår mister jeg håret med roten, jeg har aldri opplevd å bare miste tupper. At håret fliser seg oppover og ser stygt ut er noe helt annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå