jie-jie Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 (endret) Hvordan liker du å ha håret ditt? Vis gjerne bilder av deg selv, av andre med samme frisyre eller bare forklar hvordan det ser ut. Du kan også dele hvilke produkter du bruker på håret ditt. Endret 6. juni 2012 av jie-jie
jie-jie Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2012 Slik som nå, langt, mørkt og glatt. Du liker ikke å sette det opp?
Gjest Tigress Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Eg synest eg var utruleg fin på håret i vinter, då hadde eg bob til øyra og tung lugg. Blåste ut krøllene med føner. No om sumaren har eg krøllar, heilt håplaust å ha glatt hår no. Og lugg, det blir for varmt, altså!
Gjest "gjest" Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 Du liker ikke å sette det opp? Jeg kan finne på det også ja, men ikke når jeg bare er hjemme, nei.
Gjest Søgni Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Til hverdags liker jeg "rufsete" hestehaler med litt tupert krone, som en light-versjon av dette. Eller litt løse og lave knuter, gjerne asymmetriske, her er et eksempel. Jeg har ganske tung lugg, og halvlangt hår. De gangene jeg bølger/krøller håret, liker jeg best at krøllene er litt løse og store, og har gjerne håret løst, som noe slik. Hvis jeg skal sette opp alt håret, så pleier jeg å gå for noe sånt. Enten med løse fletter, eller at jeg tvinner håret. Jeg liker at det ser litt "tilfeldig" ut de gangene jeg setter opp håret, og jeg er ingen fan av stramme krølltangkrøller eller oppsetninger. Siden jeg har en lugg som.. er i veien, så har jeg ofte håret løst og fletter eller tvinner luggen bort fra ansiktet. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #7 Skrevet 8. juni 2012 Bildene viser ganske godt hvilken frisyrer jeg har og liker på håret mitt, har hatt forskjellige typer farger de siste årene, fra blond type vist på bildet til mørk, rødt, kobber.. Liker å rufse det til litt med Renati Strong Hold glaze voks. Ellers bruker jeg Color save hårkur fra wella og samme hårshampo. 2
Gjest uAnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #8 Skrevet 8. juni 2012 Jeg liker å ha håret unna ansiktet for det er så mye av det at jeg blir irritert, så mitt er stort sett alltid oppsatt. Går mest i alt mulig av fletter, i dag er det fiskebeinsinnflettning.
Binta Ba Skrevet 8. juni 2012 #9 Skrevet 8. juni 2012 Ca sånn. Noen ganger åpen bak, en sjelden gang har jeg dreadsene løs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå