bizzy Skrevet 4. februar 2004 #2 Skrevet 4. februar 2004 Jepp! Har knaska folat i over et år, helt unødig foreløpig, men lever i håpet :blunke:
Gjest Madden Skrevet 4. februar 2004 #4 Skrevet 4. februar 2004 Har også tatt folat en stund! Aner ikke når jeg skulle være så heldig å bli gravid..men jeg knasker nå ivei for sikkerhetsskyld!! :D
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2004 #5 Skrevet 4. februar 2004 Eg også! Er ikkje alltid like flink, slurva vel litt etter at eg har sett at mensen har komt igjen
Emma3 Skrevet 4. februar 2004 #6 Skrevet 4. februar 2004 Unnskyld, såg ikkje at eg ikkje var pålogga, de var meg som skreiv innlegget over.
Siam Skrevet 5. februar 2004 #9 Skrevet 5. februar 2004 Både jeg og samboer tar folat! :-) Hvorfor tar samboeren din folat? Er det noen vits at gutter tar det, eller er dere to jenter?? :oops:
bollapinnsvin Skrevet 5. februar 2004 #10 Skrevet 5. februar 2004 Jeg også. Dvs. det er folat i de alt-mulig-pillene som jeg kjøpte på apoteket. Nycoplus Gravid, het de visst.
Snuppelure Skrevet 6. februar 2004 #11 Skrevet 6. februar 2004 Var veldig flink de første mnd. men nå har jeg droppet alt slikt. Spiser mye sunn mat istede. Mørke grønnne grønsaker har en del folat i seg. Det får holde foreløpig. Når jeg får to blå skal jeg selvfølgelig begynne med folat piller igjen.
Gjest Madden Skrevet 6. februar 2004 #12 Skrevet 6. februar 2004 Mannen blir også anbefalt å ta folat i prøveperioden ja! Madden-mannen tok folat en stund, men han ble så lei av å huske på det hver dag... tror han slurver litt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå