Lullu Skrevet 4. februar 2004 #1 Del Skrevet 4. februar 2004 Hei! "Alle" snakker om at de har bestilt kamera på nettet. Er det så veldig billig å kjøpe i utlandet? Koster jo ikke all verden her hjemme heller vel? Noen som kan forklare "what the fuzz is about?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. februar 2004 #2 Del Skrevet 4. februar 2004 Du trenger vel ikke ha kjøpt fra utlandet for å bestille billig på nettet? Jeg kjøpte kamera på en norsk nettbutikk, og det var ca 6-700 kroner billigere en å kjøpe i butikk. Jeg ville heller satset på det en fra utlandet, men det ER stort sett billigere på nett en i butikk, også norske nettsteder. fotovideo.no har ok priser og har også butikk som du kan hente kameraet i (så betaler du ingen gebyrer eller porto), og de vet hva de driver med og kan hjelpe på tlf og annet. let litt på nett, via akam.no og andre steder, så får du lett oversikt over hva som lønner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 4. februar 2004 #3 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg har kjøpt bryllupskamera på nett usa..her i norge koster de 125kr dtyk med bryllupsmotiv..Jeg kjøpte 2 stk å kr 50 http://www.hansonellis.com/index.asp Så ja jeg syns det var billigre å bestille på nett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2004 #4 Del Skrevet 4. februar 2004 Uansett hvor du bestiller: Når det gjelder engangskameraer: Tenk mest på kvalitet, mindre på pris, og ikke i det hele tatt på hvordan de ser ut. Grunnen til at du tar bilder er jo for at de skal være fine minner i etterkant, ikke for at de skal utgjøre en vakker borddekorasjon! Sats på kjente merker som Kodak, Agfa eller Fuji. Med blitz! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. februar 2004 #5 Del Skrevet 5. februar 2004 :oops: ups.... engangskameraer ja.... da var jeg heeelt på jordet.... lister ut igjen jeg... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå