mari Skrevet 14. juni 2002 #21 Skrevet 14. juni 2002 jeg var å henta kjolen min på brudekjolen i går, og den var helt fin, men mens jeg var der var det en som hadde bestilt brudepikekjole som var veldig missfornøyd. kjolen var lagt opp litt og det var en søm som ikke var pen i det hele tatt. ikke var den pressa heller så man så jo kjempe godt at det ikke var pent. de hadde som unskyldning at de ikke kunne presse den fordi det kunne jo være andre som skulle ha den lenger sener. jeg trodde nå at det gikk ann å presse en kjole mer enn en ang, hva med de som legger ned skjørtene sine, de blir jo pressa både før og etter.... !!!! nei, jeg tror ikke jeg hadde valgt å kjøpe kjolen min der hvis jeg viste det jeg vet i dag. Men jeg har tross alt vært heldig, bare god service, etc. og da får jeg vel være fornøyd!
gleder meg! Skrevet 16. juni 2002 #22 Skrevet 16. juni 2002 Alt ordner seg nok tilslutt!!! Men, jeg hadde nok vært mektig irritert... Du får si ifra når kjolen er i boks... Lykke til videre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå