svea2012 Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 (endret) Hei Jeg er en veldig blir jente på 23, og elsker trening. Jeg er veldig flink med trening nesten hver dag 4-5 ganger uken. Er bland annet på gruppe treninger ved trimhuset og trives med det. Trener også styrketrening og ( kondisjon 2 ganger i uka) Jeg prøver meg her og håper noen kan hjelpe meg litt med kostholdet. Jeg har en god stund spist litt av det samme hverdag. Og lurer om jeg kan få noen råd hva jeg må endre på eller fjerne. Frokost To rug sprø knekkebrød med et tynt lag kremost med pepper. + et glass vann. Til lunsj 3 rug knekkebrød med kremost-pepper ( Bytter den ut noen ganger med tuunfisk i karrisaus) 1 tomat del i skiver / halv avocado / tunfisk i karri saus ( hermetikk boks) 1 glass vann Mellommåltid. Håndfull Cashew nøtter , papaya & rosiner og peanøtter. ( Nøtti Frutti uten saltpose fra meny) Eller ( eple, banan osv.) Middagg: Halv kylling m / salat og litt av hvert egentlig Mellommåltid Banan, skyr Knekkebrød med energi rik fiber på smurt med kremos. Så Trening. 1,5 time Etter trening 1 skje Protein pulver blandet med vann. Skyr med musli eller karbonadedeig med salat. Og dette fortsette jeg med dagen etter igjen. Vann er jeg heller ikke så flink med men prøver meg hverdag å drikke nok vann. Takk til dere som hjelper meg litt. Endret 6. juni 2012 av svea2012
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå