Rannva Skrevet 4. februar 2004 #1 Skrevet 4. februar 2004 Er disse "dyrene" like tullete og teite som jeg tror? Noen som har hatt nærkontakt? De kommer igjen..
~sikka~ Skrevet 4. februar 2004 #2 Skrevet 4. februar 2004 Jeg hadde en Tamagotchi - den var dritkul. Men etter ei uke var jeg utrooolig lei av den pipinga til alle døgnets tider. Har lyst til å prøve de nye da, som får babyer til og med :D Selv om den sikkert dør etter et par dager og jeg ikke gidder å starte den på nytt
Arkana Skrevet 4. februar 2004 #3 Skrevet 4. februar 2004 Oi, de husker jeg ja. Hadde en for mange mange år siden, tror jeg gikk på barneskolen eller muligens tidlig i ungdomsskolen. Det var så utrolig irriterende med den pipingen, og den døde alltid om natten når jeg sov og ikke kunne ta meg av den. Kommer nok ikke til å prøve den nye nei.
Isiselin Skrevet 4. februar 2004 #4 Skrevet 4. februar 2004 Min lillesøster hadde en av disse i 1997 eller noe sånt og da hun var på besøk hos meg og samboeren glemte hun den til oss... Da hun hadde reist hjem og oppdaget skandalen ringte hun i panikk ig ba oss om å ta vare på den så den ikke døde! Det pipende kreket ble holdt i live, ja, for lillesøsters skyld, men duverden så lei!!!
Nana Skrevet 4. februar 2004 #5 Skrevet 4. februar 2004 Jeg hadde også en sånn på nøkkelknippet for en del år siden, men den falt av og jeg fant den ikke igjen. Barnslig som jeg er kan det være at jeg kommer til å teste ut den nye versjonen også :oops:
Gjest Emera Skrevet 4. februar 2004 #6 Skrevet 4. februar 2004 Det er jo litt trasig når unger, som ikke har helt klare grenser mellom virkelighet og fantasi, sitter fortvilet og gråtende med en "død" tamagotchi i hendene...
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2004 #7 Skrevet 4. februar 2004 *Legger Tamagotchi-uhyret på forsiktig på hoggestabben* *Henter storslegga* *KLASK* Sånn ja.
pusla Skrevet 4. februar 2004 #9 Skrevet 4. februar 2004 Jeg fikk aldri skaffet meg en sånn sist de var populære, så jeg er helt klart gal (og barnslig) nok til å kjøpe en nå.
Diva Skrevet 4. februar 2004 #10 Skrevet 4. februar 2004 Nå er jeg utrolig barnslig, men - det burde jo si sitt....
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 5. februar 2004 #12 Skrevet 5. februar 2004 Det slår meg hvor sinnsykt mye penger de må ha tjent på det der...
bluebird Skrevet 5. februar 2004 #13 Skrevet 5. februar 2004 Jeg hadde en Tamagotchi sist de var populære. Ja, jeg er litt barnslig. Syns det var gøy, men gikk lei etter en stund. Men, selvfølgelig, kommer det en ny så må jeg jo bare teste den også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå