Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har tips til en god flytende foundation? Jeg får lett litt kviser, men syns mineralfoundation (selv de som det skrytes av her på forumet) fremhever små linjer i ansiktet og får meg til å se eldre ut. (Er snart 30)

Trenger en foundation som jevner ut huden litt, og dekker rødhet. Bør ikke være testet på dyr!

Takk på forhånd for tips!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker veldig godt Chanel Vita Lumiere Aqua! Den er fin og lett, men jevner allikevel ut huden. Synes ikke den fremhever mine rynker noe særlig. Vet dessverre ikke om den er testet på dyr eller ikke.

Skrevet

Jeg elsker Skinbase Foundation fra Illamasqua. Den har medium til god dekkevne avhengig av hvor godt du buffer den inn i huden.

AnonymBruker
Skrevet

Det fins ikke gode fountations. Alle suger. Alle fremhever rynker og ujevnheter. Synd men sant. Hva med å bruke en BB isteden?

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg liker veldig godt Chanel Vita Lumiere Aqua! Den er fin og lett, men jevner allikevel ut huden. Synes ikke den fremhever mine rynker noe særlig. Vet dessverre ikke om den er testet på dyr eller ikke.

Jeg også liker den. :rodmer:

Skrevet

Det fins ikke gode fountations. Alle suger. Alle fremhever rynker og ujevnheter. Synd men sant. Hva med å bruke en BB isteden?

Uenig egentlig. Og jeg har jobbet med en del foundations:)

Skrevet

Jeg sverger til Kabebo Sensai Fluid finish. :) Får selv urenheter av enkelte foundations, men ikke av den :)

Gjest "gjest"
Skrevet

Men urenheter skal det brukes consealer på.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd utallige til min tørre og sensitive hud (som gjerne er litt rød i kinnene), og ble overasket hvor 'enkel og grei' Maybelline Fit Me var... Fåes kjøpt en rekke steder, og kommer i et stort utvalg av farger, numererte slik at man kan kjøpe tilsvarende setting-powder og concealer hvis jeg ikke husker feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...