Gjest Carmelita Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Vil ha ny rouge og vurderer disse merkene. Prisforskjell er ikke viktig. Vil ha fra det merket som holder seg lengst på huden og som påføres jevnt. Noen som har innspill? Huden min er sensitiv og tørr, og jeg kan få nupper og kviser av enkelte foundations.
Xelea Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Jeg har ikke prøvd noen av de, men NARS i Orgasm skal være veldig bra!
Gjest Borghild Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 NARS, for de tester ikke på uskyldige katter, hunder, kaniner, hamster og andre søte dyr.
Armitage Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Ingen av merkene er noe særlig om du reagerer fort og får kviser og nupper. Ellers har begge eksepsjonelle gode blusher, så blir litt vanskelig å velge. Da må du nok gå utifra hvilke farger du vil ha.
Chocoholic Skrevet 6. juni 2012 #6 Skrevet 6. juni 2012 Jeg har prøvd begge, og vil si NARS fordi MAC er eid av et selskap som tester på dyr. Men selv om NARS er fine på, godt pigmenterte og holder godt, knuses de ufattelig lett. Ha det i mente.
Gjest Carmelita Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Da blir det NARS! Vil absolutt ikke ha fra noen som tester på dyr. Illamasqua har jeg ikke hørt så mye om, så det skal jeg se nærmere på. Må vel kjøpes på nett?
Gjest BabyBlue Skrevet 7. juni 2012 #9 Skrevet 7. juni 2012 Ingen av de anbefales for acne prone hud, men nars orgasm blir skrytt opp i skyene på makeupforumer o.l. Flott, naturlig farge som ser ut til å passe alle hudtoner : D
Chocoholic Skrevet 7. juni 2012 #10 Skrevet 7. juni 2012 Ingen av de anbefales for acne prone hud, men nars orgasm blir skrytt opp i skyene på makeupforumer o.l. Flott, naturlig farge som ser ut til å passe alle hudtoner : D Jeg har veldig acne-prone hud, og jeg reagerer ikke på noen av dem, men nå er jo dette veldig subjektivt da. Jeg er faktisk ikke så glad i orgasm, den er for skimrende og for...peachy bright på en måte for min del. Men men, de er nå bra for det om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå