AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Jeg trenger internett. Så rimelig som mulig, men også så godt som mulig til lav pris. Finnes det internett uten ett års bindingstid? Trenger sannsynligvis bare til september. Hadde Netcom Heletiden en stund, syntes det var greit. Men ikke helt bra nok, for nettet gikk tregt i slutten av hver måned, før ny kvote ble fylt opp. Nå er det ikke bare jeg som skal bruke nett heller, så vi trenger helst litt mer enn Netcom Heletiden. Det var USB, som fungerte veldig greit, for da kunne jeg bruke laptopen overalt i huset. Ellers går det vel an å få tak i tråløst system. Hvor mye koster det?
-Jiinxs- Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Tror ikke det er noen tele-selskaper som ikke har en binding på minst 12 mnd. De ville vel ikke tjent noe på å ha deg som kunde i 3mnd men det kan vel sikkert noen andre uttale seg om. Du får nesten bestemme deg om du vil ha et mobilt bredbånd (usb) eller et vanlig med evt trådløst router.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Det pleier også å koste en tusenlapp å få lagt inn bredbånd til huset.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Jeg sverger til NextGentel. Bredbåndslinje. Koster ca 500/mnd, gratis til hustelefon, og super hastighet på nett. Kostet forøvrig 800kr å få det innlagt. 1
Panter mannen Skrevet 15. juni 2012 #5 Skrevet 15. juni 2012 Jeg trenger internett. Så rimelig som mulig, men også så godt som mulig til lav pris. Finnes det internett uten ett års bindingstid? Trenger sannsynligvis bare til september. Hadde Netcom Heletiden en stund, syntes det var greit. Men ikke helt bra nok, for nettet gikk tregt i slutten av hver måned, før ny kvote ble fylt opp. Nå er det ikke bare jeg som skal bruke nett heller, så vi trenger helst litt mer enn Netcom Heletiden. Det var USB, som fungerte veldig greit, for da kunne jeg bruke laptopen overalt i huset. Ellers går det vel an å få tak i tråløst system. Hvor mye koster det? det virker som du har hatt mobilt bredbånd, for der er det alltid en begrensning på hvor mye du kan laste ned. I dag er det kun adsl og lignende som gir deg fri nedlasting. Jeg ser Nordcom leverer bredbånd til 295,- uansett hastighet, og det er det billigste i dag tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå