Gå til innhold

Barnevogner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt at vi ikke har den vognen! Takk for at noen følger med.

Skrevet

Hadde den vogna jeg (tror det var den) og ingen klarte å bli hengt i den og baggen ramla ikke av.. Men klart så lenge det kan sje er det jo greit at de retter opp de tingene. Men husk, det er ikke alle simo kombi det er snakk om!

Skrevet

Har sett TV og ser hva de mener,men skal det ikke vel mye til før noe hender???? Og hva med det at barnet KAN bli skadet..Jeg tror vi i norge er litt over,+Danmark da.Men det blir en vurderingssak.Selv hadde jeg ikke alle disse valgene for 12 år siden.Og heller ikke økonomi.Jeg kjøpte en Simo Sportsvogn,som en kunne legge helt ned og fungerte bra fra 1,ste stund.Fra barnet var 0 til 2 1/2 år,så trille.(brukt)Lykke til med småttisene...herliiig tid i vente for dere.

Skrevet

Man kan ta med vognen til forhandler og få rettet "feilen".

Skrevet

Men nå var feilen det at dersom du hadde en inge på ett og ett halv eller eldre kunne baggen løsne. Nå er det jo slik at de fleste barn vokser fra baggen i 6 til 8 mnd alderen og etter det bruker man bare sportsdelen. Ogd et andre var at de kunne kveles i handtaket vis det var i nederste posisjon, men når barna begynner og røre så mye på seg er det jo meningen at man skal ha sæle på de. Så jeg synes hele testen virker litt hysterisk. Kommer nok til å kjøpe enn slik vogn uansett jeg.

Skrevet

Min sønn er nå 8 mndr, og vi bruker denne vognen fra Simo. Han får ikke plass i bagen lenger, så at han setter seg opp og fotstøtten kan falle ned og bagen velte, vel det er ikke et tema for oss hvertfall.Når vi bruker sportsvogndelen nå, må han likevel sitte i sele, hvis ikke så velter han ut på siden. (Nyskjerrigper`en :o )

Er kjempefornøyd med vognen min jeg, og kommer ikke til å bytte den.

Skal legges til at bagene på de danske vognene faktisk er større enn de vi får her, så der bruker de bagen mye lenger enn vi gjør.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...