Anciol Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Mine har gledet meg med blåbær de hadde funnet i kjøleskapet:) De sa "her er frokost mamma"
Gjest Glenfarclas Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Kjekk tråd! Jeg har bare et barn på innsida foreløpig, men hun har gledet meg med den vanlige romsteringen som betyr at hun lever og forhåpentligvis trives der inne.
^^Belle^^ Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 For en fin tråd! I dag har jenta mi gledet meg ved å pille meg i nesen da hun våknet. Og å hvine av fryd og klappe da hun så at pappaen omsider våknet også.
Britt Banditt Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Da hun ble såå glad når jeg kom inn på rommet hennes og ropte "heeeeeeeei!" og hadde verdens største glis
Ripsy Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 Koslig tråd Da jeg hentet henne på morgenen og vi gikk inn til pappaen som fortsatt lå i senga og hun tydelig ble kjempeglad for å se ham - gledet mammahjertet .
SummerJoy Skrevet 6. juni 2012 #6 Skrevet 6. juni 2012 Idag gledet de meg stort ved å sove helt til 8 begge to. Det gleder meg også stort når de klemmer hverandre og åpenbart viser at søskenkjærligheten blomstrer. Få ting gleder meg mer enn det faktisk.
addict Skrevet 6. juni 2012 #7 Skrevet 6. juni 2012 Han kommer stadig bort og skal gi meg klemmer og sitte på fanget Han er en skikkelig kosegutt 2 år.
Snuppelupp ! Skrevet 6. juni 2012 #8 Skrevet 6. juni 2012 (endret) Da mine to små kom hjem fra barnehagen med blomster til mamma . Synes det er så koselig med blomster Endret 6. juni 2012 av Snuppelupp !
Gjest pysepusen Skrevet 6. juni 2012 #9 Skrevet 6. juni 2012 I dag gledet han meg da han om bort og ville gi meg en kjempestor kos Og at han sov til klokka sju istedenfor fem
la Flaca Skrevet 6. juni 2012 #10 Skrevet 6. juni 2012 Mamman til en gutt(kompis) i barnehagen fortalte meg at hun hadde fått blomster av sønnen min i dag, "for nå er det så lenge siden jeg har sett deg" hadde han sagt. 1
Leanne Skrevet 6. juni 2012 #11 Skrevet 6. juni 2012 Min pode fortalte meg at han skulle kjøpe blomster til graven min når han ble voksen og jeg var død... Egentlig litt søtt det og 1
Sulosi Skrevet 6. juni 2012 #12 Skrevet 6. juni 2012 Min pode fortalte meg at han skulle kjøpe blomster til graven min når han ble voksen og jeg var død... Egentlig litt søtt det og Hva skal man si.... Har store barn nå men glemmer aldri den gangen jeg ble vekket av et skikkelig sjokoladeglis og to klisne hender som tok meg i ansiktet.
Gjest Glenfarclas Skrevet 13. juli 2012 #13 Skrevet 13. juli 2012 Hun har laget morsomme ansiktsutrykk! (Jeg har vært mamma i litt over tre uker så jeg er lett å begeistre.)
Sulosi Skrevet 13. juli 2012 #14 Skrevet 13. juli 2012 Hun har laget morsomme ansiktsutrykk! (Jeg har vært mamma i litt over tre uker så jeg er lett å begeistre.) Sukk, og så det herlige øyeblikket hvor barnet ler for første gang
^me^ Skrevet 13. juli 2012 #15 Skrevet 13. juli 2012 (endret) han gleder meg nesten hvert sekund han er våken!han er virkelig drømmeungen!han sover fra 18.00-07.00 hver natt uten oppvåkninger, smiler, ler, jabber og er blid 90% av tiden og elsker oppmerksomhet i fra alle han ser, og skaper seg med en gang han ser at her var det noen som så meg han gleder meg spesielt når han sitter å skaper seg foran meg med rare lyder og grimaser som viser en tilfreds liten gutt nå for tiden går det i bababababababa jabbing heeeele dagen Endret 13. juli 2012 av ^me^ 1
Japp Skrevet 13. juli 2012 #16 Skrevet 13. juli 2012 Da hun satt foran en leke som spiller musikk og hun skrattlo og gliste stort til meg
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2012 #17 Skrevet 13. juli 2012 Da mine tvillinggutter lå under dyna min på morgenen i dag og strøk meg på nesen. Den ene sa "Jeg er glad i mamma", så sa den andre " jeg er glad i *******(navnet på broren)". Anonym poster: 5b43d3a6c3f1078c8dab22f710adf2bd 5
Vera Vinge Skrevet 14. juli 2012 #18 Skrevet 14. juli 2012 Haha, jeg ble ordentlig glad da gutten ville sove til halv seks i stedet for kl fem. Det går et magisk skille der for meg for hva som er akseptabel tid å stå opp på. Forhåpentligvis gleder han meg med å sove en time til snart. Foreløpig er han opptatt med å turne og showe i sofaen, avbrutt av små koser utdelt til sin eneste tilskuer, og det er i grunnen også ganske koselig.
Ripsy Skrevet 16. juli 2012 #19 Skrevet 16. juli 2012 I dag har hun gledet meg med å tisse på do to ganger
Ciara Skrevet 16. juli 2012 #20 Skrevet 16. juli 2012 Jeg blir varm om hjerterøttene når sønnen min stråler opp når jeg kommer for å hente ham i barnehagen. I dag sa han: "Nå gå hjem sammen, mamma!" 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå