AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Hei. Jeg har gått på pergo for tredje gang nå. Tar 3 tbl dagen. I dag skal jeg ha EL og våknet i natt med helt sykt vondt i maven min. Reist på jobb, går greit når jeg sitter fram over bøyd. Da kjenner jeg bare murring, men så fort jeg retter meg opp eller går tar det ordentlig tak i maven min. Det er nedest på høyre siden. Blir litt små urolig, kan jo bare vær EL men skal det være så vodt da?!?! Noen med erfarling som vil dele litt med meg
Athene Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Det kan være eggløsning, smertene kan variere en del fra gang til gang. Jeg regner med du har hatt eggløsning før i og med at du går på tredje kuren, så da vet du jo litt om hvordan eggløsningssmerter pleier å være hos deg. Men det kan også være det er en liten cyste, det gjør normalt veldig vondt når de sprekker. En av bivirkningene med pergo er cystedannelser. Dette skal gynekologen følge opp ved å ta innvendig ultralyd regelmessig under behandling med pergo.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Det har ikke vist på prøvene at jeg har hatt eggløsning før, så jeg går på siste nå før vi blir sendt videre til fertilitets klinikken. Eneste oppfølgingen jeg har hatt av gyn. er at jeg ringer til han hver gang jeg har tatt blodprøver. Uff, blir litt små redd jeg. Men må jo bare håpe på at alle gode ting er 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå