AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Er det noen som har erfaringer med sånne "rockeringer" med lodd i? Som veier litt? Forsøker å få markert midje, men sliter med fettet rundt magen. Ønsker å bli tynnere der, av flere grunner. Ikke sundt, vanskelig å finne klær, ser stygt ut når man har ei "pølse" over bukselinningen. Har lurt på å anskaffe meg en slik rockering, men siden de er ganske dyre håper jeg å få noen tilbakemeldinger fra noen som har forsøkt.
Tullepia Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Skal du bli kvitt fett må du først og fremst løpe eller sykle. Rockeringen hjelper deg til å få mer muskler, men egner seg ikke så godt som effektiv fettforbrenner. Spar heller pengene og ta en tur ut i marka og løp. Da vil du snart se forandringer.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Skal du bli kvitt magefettet må du ned i fettprosent. Dette betyr at du må få i deg mindre kalorier (slanke deg) Spis mindre, vær i en times aktivitet om dagen. Da vil du se tydelige resultater på magen og resten av kroppen om ca to-tre måneder tenker jeg. Jeg bruker rockering innimellom, men det er en av de mest ineffektive treningsformene for min del. Jogging, sykling, dans og svømming er mer effektive kaloriforbrennere - men rockeringen er morsom og enkel de dagene man ikke orker å bevege seg ut av stua
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå