Glorya82 Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Hei. Trenger ny sminkefjerner, har brukt Lancome til nå, men øynene begynner å bli veldig røde av den:/ Noen som har tips til en mild og god øyesminke fjerner? Hater å måtte gni av sminken, så gjerne en man slipper det med..
Sugar&Spice Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Simple servietter! De grønne... fantastiske Fjerner all sminken uten å måtte gni så mye og ikke minst er de faktisk milde mot huden. Jeg brukte en type niveaservietter før, ALDRI IGJEN, det har aldri svidd så mye i huden min som de gangene jeg brukte den... Så nå er jeg evig fan av Simpleserviettene 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Loreal sin, for vannfast sminke. Får den på dageligvare den har jeg alltid brukt. Mild og god forhold til mange andre, og ikke minst dyre merker. 1
LineGourmet Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Simple servietter! De grønne... fantastiske Fjerner all sminken uten å måtte gni så mye og ikke minst er de faktisk milde mot huden. Enig! Har prøvd mange dyre merker, simple er enklest og billigst og best 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 Det er bare èn øyesminkefjerner som holder det den lover for meg og min sensitive øye-region, og det er DENNE fra Yves Rocher. Jeg har prøvd en rekke andre oppigjennom, og noen fikk jeg en allergisk reaksjon av, og noen tyktflytende som skulle være "kjempebra" gjorde at jeg dro av vippehår - og sånn skal det ikke være. Den jeg har linket til er min soleklare favoritt på øyesminkefjerner fronten. Man rister flasken før bruk slik at innholdet blandes, deretter tar jeg det på en bomullspad og fjerner øyesminken. Kommer ikke til å bytte noen gang (PS: På huden bruker jeg en rens for å fjerne foundation etc, men disse gnir jeg sjeldent inn i øynene da jeg er ganske sensitiv akkurat der.)
Glorya82 Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2012 Takk for tips:) simple og loreal har jeg prøvd tidligere og reagert på. Noen som har prøvd fra dermalogica eller decleor?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #8 Skrevet 10. juni 2012 http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~132.htm super fornøyd - gi den en sjangse <333 (sminke fjerner fra elf)
Gjest Tinkerbell Skrevet 10. juni 2012 #9 Skrevet 10. juni 2012 Rensemelk og tonic fra Decleor er et godt valg. Eller så har Decleor en rensevann som er tilpasset for sensitiv hud. Jeg synes den funker fantastisk bra.
Glorya82 Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #12 Skrevet 10. juni 2012 Hmmm olivenolje og babyolje har jeg hørt ikkeer så bra for øynene på sikt.. Brukte babyolje en gang og da så jeg veldig uklart lenge etterpå, la seg liksom en film over øyet så alt ble uklart..
Strixvaria Skrevet 11. juni 2012 #13 Skrevet 11. juni 2012 Jeg fikk skikkelig allergisk reaksjon etter å ha prøvd Simple-servietter, men nå har jo jeg en hud som nesten ikke tåler noe som helst da.. 1
mari4ever Skrevet 12. juni 2012 #14 Skrevet 12. juni 2012 i.d bare minerals sin eye makeup remover er helt super. jeg reagerer til og med på simple sine rense servietter men denne svir jeg ikke av i det hele tatt. kommer til å være min sminke fjerner for alltid. flasken er veldig liten men den varer utrolig lenge. kjøper min til rundt 80 kr på www.feelunique.com ( orginal pris i parfymeri/hudpleie salong er 169)
linkan Skrevet 12. juni 2012 #15 Skrevet 12. juni 2012 Har du prøvd Neutral sine sminkeservietter? Jeg har selv prøvd mange ulike typer men har begynt å reagere på dem etter en stund og merket at huden tørker ut av dem, men neutral sine har jeg brukt det siste året uten å merke noe irritasjon. Kan anbefales!
inlovewith Skrevet 12. juni 2012 #16 Skrevet 12. juni 2012 Du kan jo høre på et apotek om de har noe de anbefaler?
Jade Skrevet 12. juni 2012 #17 Skrevet 12. juni 2012 Innbiller meg at det blir mindre gnikking med flytende enn våtservietter, ihvertfall. Har prøvd Simple sine, og holdt på å gni meg ihjel. L'Oreal sin todelte på butikken er helt kurrant. Clinique take the day off er hakket bedre, men ikke verdt prisforskjellen har jeg funnet ut etterhvert. 1
Strixvaria Skrevet 12. juni 2012 #18 Skrevet 12. juni 2012 Jeg bruker sminkefjerner fra Vichy, den hvite flaska med blå kork (fantastisk beskrivelse, jeg vet!). Den fåes kjøpt på apoteket, og jeg har aldri fått noen allergisk reaksjon etter bruk, hurra!
Glorya82 Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #19 Skrevet 12. juni 2012 Neutral, nivea og apotek merker har jeg prøvd og reagerer på de og:/ øynene blir dracula-røde..
Strixvaria Skrevet 13. juni 2012 #20 Skrevet 13. juni 2012 Uff Hvis det ikke finnes på apotek, hvor de har hyperallergiske produkter, så vet jeg nesten ikke. Har hørt om folk som bruker babyolje som sminkefjerner, men vet ikke helt hvordan dette funker i praksis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå