Gjest saima Skrevet 4. februar 2004 #1 Skrevet 4. februar 2004 Ingen lyst på sex og nærkontakt med samboeren,har dårlig samvittighet :evil: Drømmer masse om sex men ikke med samboeren husker aldri noen ansikter bare den deilige følelsen av forelskese og erotikk.ER DET ANDRE SOM HAR DET PÅ SAMME MÅTE :o
*Lene* Skrevet 5. februar 2004 #2 Skrevet 5. februar 2004 Hmmm...Jeg hadde det slik med min eks-samboer! Vi hadde et dårlig forhold også! Kanskje du burde vurdere forholdet? Er han den "rette"? Sex betyr jo tross alt en del i et forhold! Jeg har ny samboer, og vi har det knall..Men det er fordi jeg vet han er den rette for meg nå! Uansett ønsker jeg deg lykke til!
Joey Skrevet 7. februar 2004 #3 Skrevet 7. februar 2004 Har du hatt det noen gang? Hva har endret seg fra den gangen? Kanskje han er verdens beste elsker om han får sjansen?
Mossa Skrevet 7. februar 2004 #4 Skrevet 7. februar 2004 Jeg tror nok de fleste opplever dette i løpet av et forhold...ingenting unormalt i det! Det kan være livssituasjonen som gjør det!? Stress? Sliten? Bekymringer? Er sexen blitt litt rutinepreget? Har dere det bra sammen ellers (og du tente på han før) så tror jeg det vil rette på seg. Og det er lov å snakke om problemene...det er jo tross alt begges ansvar at forholdet fungerer, på alle fronter :blunke:
Gjest saima Skrevet 7. februar 2004 #5 Skrevet 7. februar 2004 Jeg tente før på han ,har jo lyst innimellom han er veldig forståelsesfull Vi har vanskelig for og snakke med hverandre særlig han :-? Men jeg forstår ikke alle disse drømmene mine er det noe som ikke stemmer i forholdet da :o Har ikke lyst og bare ha sex hvis jeg ikke føler noe føler det er litt svikefult over for han kjønner dere,synes dere jeg skal late som at det er bra for hans skyld,tenker jo på hannes behov han er jo mann, det er vel litt forskjell fra kvinner eller hva :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå