Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2012

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

I går sendte TV2 presentasjon av årets jakten-bonder. Var det flere enn meg som så det? Jeg skal følge med når det starter for fullt til høsten. Jeg synes dette er en skikkelig feel-good serie med kleine innslag. Akkurat passe underholdende.

Synes årets utvalg var som vanlig: snilt og traust.

Videoannonse
Annonse
Gjest Borghild
Skrevet

Absolutt ikke. For klissete og traust for min del.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg unner meg én reality å følge med på hver sesong, så jeg vurderer det. Men forrige sesong var helt jævlig, når jeg tenker på den mister jeg helt lyst.

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Det er for kjedelig blitt! Men dersom hun hestedama kommer videre, så kanskje.

Skrevet

Ja! Elsker den kleine rare stemninga på slike program..Også er det en lokal en som er med,og da blir det litt morsommere :)

Skrevet

Synes umiddelbart at det virker som om de har vært flinkere til å velge ut bønder i år. For det første ER de vel faktisk bønder alle minus en. De er spredd på 20- tallet, 30- tallet og 50- tallet, og det er positivt. De er geografisk spredd fra nord til sør, og øst til vest.

Jeg likte alle bøndene i år godt så langt. Håper de ikke mister seg selv i løpet av innspillingen.

Og for å svare på det opprinnelige spørsmålet ( :fnise: ): Ja, jeg skal følge med :)

Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke hvor de finner noen av disse bøndene. Under ei tue?

Finnes det jenter som vil bo.i.en vik i Lofoten, med en bonde som leser Donald og spiser middag hos mor og hvor foreldrene er eneste nabo? Det gjør nok det.

• Liker 3
Skrevet

Åja, må se på dette. Syns de er tøffe som tør, og jeg er alltid glad for at det ikke er meg som blir dumpa på tv. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Syns faktisk det var overraskende mange "oppegående" bønder i årets sesong. Han ene som hadde den lille jenta på 2 år (eller noe der omkring..) var faktisk ganske kjekk ;)

Tviler på at jeg skal følge med hver gang, men en gang i blant blir det nok!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har i utgangspunktet ikke tenkt det, men har alltid sett på, så blir vel i år også. Og så er det en lokal (igjen) i denne runden også. Vet ikke hvem han er da men..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer nok til å følge med i starten i alle fall, så får vi se hvordan det utvikler seg.

Har faktisk litt lyst til å sende brev til han ene, men kommer aldri til å tørre det :sjenert:

Skrevet

Må nok følge med i år også ja, som hvert år:p Selv om det er superkleint til tusen!

Skrevet

Jeg fikk ikke sett hele presentasjonen på søndag. Men kommer sikkert til å følge med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...