Rosa.sky Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Hei hei! Bestemte meg for å gå inn for å trene i februar, and I'm still going strong! Liker best å løpe ute og lytte til bølgeskvulp og fuglekvitter. Eneste problemet er at jeg får så utslett av tightsene jeg bruker.. Har vært sånn nå i 4 mnd. og synes det er så trist. Det har satt en skikkelig støkk i løpegleden min innimellom. Er ikke helt komfortabel med shorts a la Nike Tempo Track o.l, og synes joggebukser i bomull fort kan bli for tunge på kroppen.. Hva har du på deg når du jogger/løper? Har du på deg noe annet når du løper ute enn på senteret? Finnes det et godt alternativt til tights? Blir veldig takknemlig for alle svar og tips, da jeg er relativt ny på dette her.. Vil ikke gi opp løpingen pga. dette!
Sunshower Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 (endret) Tynne bomullsjoggebukser kan hjelpe (nesten som pysjbukser), mange som danser bruker varianter av disse. Jeg brukte for det meste en sort tynn bomullsjoggebukse da jeg trente på senter før, det var egentlig en pysjbukse Endret 5. juni 2012 av Snøfnugg88
Gjest Fizbo Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Ja, som snøfnugg skriver kan sånne type dansebukse/jazzbukse være et alternativ? Håper du finner noe du kan bruke
Rosa.sky Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2012 Tusen takk for svar, begge to! Skal teste ut tynne bomullsbukser. Bare det ikke blir for gjennomsiktig, så høres det digg ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå