Gjest EasyRider Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 BDSM er det temaet innen seksualitet på KG som flest er nysgjerrige på i forhold til antall kommentarer. En flott kvinnelig kollega lo forresten av meg og ble rar i blikket når jeg sa jeg har en 10 fots oksepisk i flettet lær i kjellerstuen (Kjøpte den i India som souvenir men hun trodde ikke den bare var til pynt). Er det unormalt å ha en solid pisk på veggen da? Jeg trodde nesten alle hadde det jeg. Etter dette ser hun rart på meg hver dag på jobben og smiler. Bare jeg ser litt strengt på henne så smelter hun på stolen Hvis litt pisking og binding etc krydrer et ellers kjedelig sexliv hvorfor ikke bare nyte det da? 2
Gjest Eurodice Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 BDSM er det temaet innen seksualitet på KG som flest er nysgjerrige på i forhold til antall kommentarer. En flott kvinnelig kollega lo forresten av meg og ble rar i blikket når jeg sa jeg har en 10 fots oksepisk i flettet lær i kjellerstuen (Kjøpte den i India som souvenir men hun trodde ikke den bare var til pynt). Er det unormalt å ha en solid pisk på veggen da? Jeg trodde nesten alle hadde det jeg. Etter dette ser hun rart på meg hver dag på jobben og smiler. Bare jeg ser litt strengt på henne så smelter hun på stolen Hvis litt pisking og binding etc krydrer et ellers kjedelig sexliv hvorfor ikke bare nyte det da? 10 fot? Over 300 meter? 1
Gjest Eurodice Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 3 meter... Mine regneferdigheter er visst ikke helt på topp så sent på døgnet
Gjest sardintroll Skrevet 6. juni 2012 #6 Skrevet 6. juni 2012 Selv om tanken på å få noen grundige rapp over ryggen og ræva med en sånn pisk gjør det vanskelig å sitte stille, er jeg skeptisk til folk som har slikt hengende på veggen.
Gjest Herr Heftig Skrevet 6. juni 2012 #7 Skrevet 6. juni 2012 Selv om tanken på å få noen grundige rapp over ryggen og ræva med en sånn pisk gjør det vanskelig å sitte stille, er jeg skeptisk til folk som har slikt hengende på veggen. Det var jo i kjellern da. Det jo der den hørr hjemme. Dessuten vr det jo bare en suvernir.
eva-80 Skrevet 6. juni 2012 #8 Skrevet 6. juni 2012 Nei, jeg ville ikke vært glad for noe pisking, men heller noen strenge blikk og en som ikke spør så mye bare gjør det han skal gjøre Det krever nok veldig mye tillitt til å gi slipp på kontrollen, tror jeg kommer aldri så langt med en mann på denne Jorda
Gjest Katten. Skrevet 6. juni 2012 #9 Skrevet 6. juni 2012 Det var jo i kjellern da. Det jo der den hørr hjemme. Dessuten vr det jo bare en suvernir. Pisk i kjelleren høres ikke bedre ut.
Gjest EasyRider Skrevet 7. juni 2012 #10 Skrevet 7. juni 2012 (endret) Glem pisken min! Den er for ekstrem og kan i beste fall brukes i en Indiana Jones film eller som symbol i lek. Mange jenter og damer går ganske raskt fra å være ungpikefnisete og forlegne til å oppleve at BDSM (Lett til medium) er virkelig givende. De stråler og får mer og mer selvtillit og det tar ikke så veldig lang tid før de tar initiativet selv og plutselig vil veldig. Vanlig sex blekner da totalt. Hvorfor leser så mange om BDSM når de ikke tør å skrive innlegg? Er det BDSM de fantaserer om når de har vanlig sex?!? Hvorfor ikke gjøre noe med det da? Endret 7. juni 2012 av EasyRider
Gjest Eurodice Skrevet 7. juni 2012 #11 Skrevet 7. juni 2012 Glem pisken min! Den er for ekstrem og kan i beste fall brukes i en Indiana Jones film eller som symbol i lek. Mange jenter og damer går ganske raskt fra å være ungpikefnisete og forlegne til å oppleve at BDSM (Lett til medium) er virkelig givende. De stråler og får mer og mer selvtillit og det tar ikke så veldig lang tid før de tar initiativet selv og plutselig vil veldig. Vanlig sex blekner da totalt. Hvorfor leser så mange om BDSM når de ikke tør å skrive innlegg? Er det BDSM de fantaserer om når de har vanlig sex?!? Hvorfor ikke gjøre noe med det da? Det var det med å ha en partner å eksperimentere sammen med da, vet du.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #12 Skrevet 7. juni 2012 Glem pisken min! Den er for ekstrem og kan i beste fall brukes i en Indiana Jones film eller som symbol i lek. Mange jenter og damer går ganske raskt fra å være ungpikefnisete og forlegne til å oppleve at BDSM (Lett til medium) er virkelig givende. De stråler og får mer og mer selvtillit og det tar ikke så veldig lang tid før de tar initiativet selv og plutselig vil veldig. Vanlig sex blekner da totalt. Hvorfor leser så mange om BDSM når de ikke tør å skrive innlegg? Er det BDSM de fantaserer om når de har vanlig sex?!? Hvorfor ikke gjøre noe med det da? Interessant. Jeg skulle gjerne visst hvordan jeg skal få dama til å bli mer åpen for å teste bdsm. Jeg er selv svært int i emne men har ikke fått levd det ut i det virkelige livet enda.
Gjest EasyRider Skrevet 7. juni 2012 #13 Skrevet 7. juni 2012 Det var det med å ha en partner å eksperimentere sammen med da, vet du. Er det ikke bare å spørre da Arabella? Det kan jo hende den du vil ha sier ja og vil leke :gjeiper: Hvis det er bildet ditt så er du pen og du skriver bra. Jeg tror du finner noen som vil utforske sammen med deg.
Gjest EasyRider Skrevet 7. juni 2012 #14 Skrevet 7. juni 2012 Interessant. Jeg skulle gjerne visst hvordan jeg skal få dama til å bli mer åpen for å teste bdsm. Jeg er selv svært int i emne men har ikke fått levd det ut i det virkelige livet enda. SM Guide for beginners
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #15 Skrevet 8. juni 2012 Glem pisken min! Den er for ekstrem og kan i beste fall brukes i en Indiana Jones film eller som symbol i lek. Mange jenter og damer går ganske raskt fra å være ungpikefnisete og forlegne til å oppleve at BDSM (Lett til medium) er virkelig givende. De stråler og får mer og mer selvtillit og det tar ikke så veldig lang tid før de tar initiativet selv og plutselig vil veldig. Vanlig sex blekner da totalt. Hvorfor leser så mange om BDSM når de ikke tør å skrive innlegg? Er det BDSM de fantaserer om når de har vanlig sex?!? Hvorfor ikke gjøre noe med det da? Jeg tenner ikke på bdsm, men har like fult god selvtillit i sengen. Dette blir vel som med alle andre fetisjer, man liker det man liker for så å prøve å overbevise alle andre om at det gir en enorm selvtillit og det er det beste i verden alt annet blekner i forhold. Man kan ta innlegget ditt å sette inn en hvilken som helst annen fetisj som f.eks wet sex, spise avføring, tenne på oppkast, smøre seg inn med hverandres blod, leke baby og gå med bleier. Alle disse fetisjene er det noen som tenner på. Og for disse menneskene med slikt tenningsmønster er det for de det mest optimale og det som gir selvtillit og glede i sengen. Men for andre som ikke tenner på å bli tisset på, spise avføring med mer så er det vel ikke akkurat noe som gir selvtillit kan jeg tenke meg. Og for meg og sikkert en del andre er bdsm en like turn off fetisj som det å gå med bleie under sex. Så har jeg vel og merket meg at fetisj tråder her inne har generelt mange visninger, men få kommentarer enten det gjelder å tenne på avføring eller what not så bdsm trådene er her ingen unntak 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #16 Skrevet 8. juni 2012 Interessant. Jeg skulle gjerne visst hvordan jeg skal få dama til å bli mer åpen for å teste bdsm. Jeg er selv svært int i emne men har ikke fått levd det ut i det virkelige livet enda. Jeg hadde samme problemstilling. Jeg meldte meg inn i bdsm klubb i byen jeg bor i. finnes i alle største byer her i landet. blir der kjent med erfarne som kan hjelpe deg med hvordan gå frem. Mange er faktisk villige til å hjelpe både deg og dama som støttekontakt etter at dere har kommet i gang i praksis.
Gjest Koala Skrevet 9. juni 2012 #17 Skrevet 9. juni 2012 Nå er vel ikke 3 meter lange pisker det mest praktiske i BDSM sammenheng da. Sjansen for at du treffer helt feil, inkludert deg selv, er ganske stor.
Gjest Koala Skrevet 9. juni 2012 #18 Skrevet 9. juni 2012 Det var det med å ha en partner å eksperimentere sammen med da, vet du. Kan da umulig være så vanskelig
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #19 Skrevet 25. april 2018 På 7.6.2012 den 18.59, AnonymBruker skrev: Interessant. Jeg skulle gjerne visst hvordan jeg skal få dama til å bli mer åpen for å teste bdsm. Jeg er selv svært int i emne men har ikke fått levd det ut i det virkelige livet enda. Kanskje din kjære dama bør prøve å lese sexy historier om bdsm. Det hjalp oss 👫 å få litt mer liv i senga👌😉 Anonymkode: eb443...ff4
SlemUlv Skrevet 25. april 2018 #20 Skrevet 25. april 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje din kjære dama bør prøve å lese sexy historier om bdsm. Det hjalp oss 👫 å få litt mer liv i senga👌😉 Anonymkode: eb443...ff4 Jeg håper da vedkommende har funnet ut av dette, på alle disse årene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå