Jens Skrevet 4. februar 2004 #1 Del Skrevet 4. februar 2004 Dere husker alle Bridezilla programmet?Husker dere hun som var ganske ille, hun som hadde mørkt hår og var misfornøyd med alt?Hun som til og med var misfornøyd og klagde på selve bryllupskvelden?Den kjolen hun hadde, med lange chiffong ermer er det noen som kan finne ett bilde av henne i den, eller kjolen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la sposa Skrevet 4. februar 2004 #2 Del Skrevet 4. februar 2004 tror du finner den her:www.le-spose-di-gio.it Gå inn på models og se nr 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. februar 2004 #3 Del Skrevet 4. februar 2004 http://www.le-spose-di-gio.it/imgs/3pop.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 4. februar 2004 #4 Del Skrevet 4. februar 2004 Vil hu venninna di ha den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piñacolada Skrevet 4. februar 2004 #5 Del Skrevet 4. februar 2004 :o :D :o :D Fyttirakkern! Det er en av de lekreste kjolene jeg har sett! Den vil jeg ha hvis jeg skal gifte meg en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 4. februar 2004 #6 Del Skrevet 4. februar 2004 Herregud! Den var kjempefin!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 5. februar 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 5. februar 2004 en annen venninne! :D Har to venninner som skal gifte seg!! :D Er enig att kjolen er HELT FANTASTISK VAKKER!!!!Er min favoritt egenltig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå