Sommee Skrevet 7. juni 2012 #21 Skrevet 7. juni 2012 (endret) Immodium er bra, både magen og nugattistjerna får ro en stund. Endret 7. juni 2012 av Sommee 1
Yme Skrevet 7. juni 2012 #22 Skrevet 7. juni 2012 Eeww.. Tarmslim... Vel, er det noe jeg har lært av KG så er det bare å skille rumpeballene fra hverandre om du vil slippe en lydløs en. Har reddet meg noen ganger når toalettet er vegg-i-vegg med soverommet når jeg er på besøk hos en fyr. Feigt! Ingen ting er mer sjarmerende enn når en jente slipper en skikkelig brakefis
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #23 Skrevet 7. juni 2012 Nei! Prøver bare å gi ungen min bedre dovaner, og gir da faste tider som han går på do. Feks etter måltider. Dette for å unngå underbukser med bremsespor og vondt i magen. Og det funker fint, for ellers tar han seg ikke tid til å gå før det er for sent. Ser ut som at ts trenger rutiner fremfor buttplug Det å gå på do til faste tider er ikke noe en voksen person gjør. Du burde ikke gjøre det med ungen din . Jeg har problemer med mye luft i magen, ikke dritt og tiss Skulle jeg holdt det inne så hadde tarmen min sprekt så mye som det er. Ts 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #24 Skrevet 7. juni 2012 stapp inn et lite rør du så vibrer ikke hullet når du fiser 1
CCL Skrevet 7. juni 2012 #25 Skrevet 7. juni 2012 (endret) En slik hadde vel vært noe? Endret 7. juni 2012 av CCL
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #26 Skrevet 10. juni 2012 Kanskje det er en slik du er ute etter http://www.windi.nu/om-windi/om-rektalkatetern-windi.aspx Tro det eller ei, prompeventil eksisterer allerede.
Gjest Maruwan Skrevet 10. juni 2012 #28 Skrevet 10. juni 2012 Ja, en kork som hindrer hullet i å vibrere, men slipper fisen igjennom. Ah, i så fall ville jeg gått for munnstykket til et messinginstrument og putta det inn med bakenden først: Bare pass på ikke å plassere det på utsiden av rumpehullet for da vil du oppnå motsatt effekt. 1
Gjest Eurodice Skrevet 10. juni 2012 #29 Skrevet 10. juni 2012 Lurte på om jeg merker at jeg fiser da? Om jeg putter en sånn inn. Må være mer behagelig enn at jeg skal anstrenge meg for å fise. Den vil jo fyke ut med et smell hvis du slipper en skikkelig braker. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #30 Skrevet 27. juli 2017 Det må jeg prøve Anonymkode: 2ce02...8c4
labine Skrevet 3. mai 2019 #31 Skrevet 3. mai 2019 På 10.6.2012 den 13.41, AnonymBruker skrev: Kanskje det er en slik du er ute etter http://www.windi.nu/om-windi/om-rektalkatetern-windi.aspx Tro det eller ei, prompeventil eksisterer allerede. Og må ha solgt en del siden det ser ut som den fortsatt er til salgs 7 år etter at du skrev innlegget ....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå