AaaaK Skrevet 5. juni 2012 #1 Del Skrevet 5. juni 2012 Hvor lang tid tar det egentlig å få varer herfra? Noen som har bestilt før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshower Skrevet 5. juni 2012 #2 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg har bestilt fra begge tidligere. Husker ikke hvor mange dager i farten, men var overraskende kort. Vil tippe det var rundt 3 dager eller noe sånt Men husk at det ofte vil ta litt lengre tid hvis pakken din må innom postkontoret først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #3 Del Skrevet 5. juni 2012 Hvorfor vil du bestille derfra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #4 Del Skrevet 6. juni 2012 synest leveringstiden er grei hos begge Bestiller jeg en fredag, går det naturlig nok litt lenger. da har det tatt ca en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 6. juni 2012 #5 Del Skrevet 6. juni 2012 Bestilte nettopp hos Blush. Bestilte på torsdag, mandag kunne jeg hente pakka på Rimi. Absolutt akseptabelt, og knallgode priser. Kommer til å handle der neste gang også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #6 Del Skrevet 6. juni 2012 SI JA til falsk sminke hos blivakker i hvert fall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå