Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen erfaring med f.a.s.t shampoen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på så her må jeg følge med :popcorn:

Gjest Borghild
Skrevet

Den funker overhodet ikke og håret ble tørt og ekkelt av den.Styr unna!

• Liker 1
Skrevet

Jeg si at jeg har prøvd den nye til sunsilk, og føler faktisk at håret mitt har vokst en del siden jeg begynte å bruke den. kanskje 3-4 cm på bare 2 måneder :) så ikke så ille det tror eg :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal denne shampoen egentlig virke? Man kan ikke få hår/hud/negler til å vokse fortere.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Les om den HER, HER og HER. Der får du varierende feedback og litt lesestoff : - ) Longhaircommunity.com hadde mange tråder om det ser jeg.

Her er en fra youtube også...

Skrevet

Jeg har aldri prøvd det, men er sykt skeptisk til det.

Har gjort litt research om produktet før, og det står visst på flasken at man skal vaske håret hver dag og massere hodebunnen i 2 minutter mens du vasker det eller noe sånt.

For det første, hadde jeg aldri gått med på å vaske håret hver dag. Da blir håret bare ekkelt.

For det andre, masserer man hodebunnen 2 minutter hver dag, så kan faktisk håret vokse fortere, uten å bruke noe produkter i det. Har jeg hørt hvertfall. Så kan hende at selve shampooen ikke funker, men at masseringen gjør det.

Vil du ha langt hår, er det bare å la det gro, rett og slett. Er ingen rakse løsninger, dessverre. Bare pass på å ta vare på håret ditt, spis sunt, bruk hårkur, og varmebeskytter hvis du bruker føner/rettetang o.l. Da blir det mindre slitt, og du trenger ikke klippe så mye hos frisøren.

Gjest notetur nomen
Skrevet

Les om den HER, HER og HER. Der får du varierende feedback og litt lesestoff : - ) Longhaircommunity.com hadde mange tråder om det ser jeg.

Her er en fra youtube også...

Re kla me

:filer:

Og nei, du har ikke hår nedenfor puppa bare fordi det ser slik ut når du bøyer hodet ditt framover... :eeeh:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Re kla me

:filer:

Og nei, du har ikke hår nedenfor puppa bare fordi det ser slik ut når du bøyer hodet ditt framover... :eeeh:

Etter hva jeg har skjønt har diverse youtubere fått det sendt til seg for å si hva de synes om produktet. Har sett litt på de, og det er varierende tilbakemeldinger. Men når det gjelder et produkt som lover noe som økt hårvekst bør man egentlig ta alt med en klype salt... Og det at man skal vaske håret hver dag + en aggresiv hodebunnsmasasje: de som føler den bruksanvisningen der kan umulig få noe annet enn tørt hår som røyter som en gal.

Skrevet

Aldri hatt så tørt og ekkelt hår som da. Intet vidundermiddel dette heller..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg si at jeg har prøvd den nye til sunsilk, og føler faktisk at håret mitt har vokst en del siden jeg begynte å bruke den. kanskje 3-4 cm på bare 2 måneder :) så ikke så ille det tror eg :)

Dobbelt så fort som vanlig? Det er jo et mirakel!!!!!!!!!!

Anonym poster: 9d5d72614467eb9a51d5fa2e60c19975

Skrevet

Dobbelt så fort som vanlig? Det er jo et mirakel!!!!!!!!!!

Anonym poster: 9d5d72614467eb9a51d5fa2e60c19975

Nå vet jeg ikke hva som er vanlig at håret skal vokse, jeg vet bare hvor mye mitt hår har vokst på den tiden, og vet ikke om det er shampoen som er årsaken eller om det bare har vokst fortere disse månedene for ingen grunn..... :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...