Gå til innhold

Brudekjolen min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :vinke:

Jeg prøvde kjolen min i kveld, og har gått ned endel kilo siden sist jeg prøvde den/kjøpte den. Snøringen ble ganske smal, og er nesten så jeg lurer på om den er blitt for smal, spesielt helt nederst i ryggen. Bryllupet er om knappe 5 uker.

Min forlover forsikret meg gang på gang om at det så fint ut, men hun er jo ikke helt upartisk, og jeg kan ikke spørre noen av mine andre nære/kjære, for vil ikke vise fram kjolen :wink: Såå, spørsmålet er -- hva synes dere??

Setter pris på deres tilbakemeldinger! :takke:

post-37809-0-58694300-1338930367_thumb.j

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt hva som skulle være feil...? :klo:

Nydelig kjole, du var kjempefin. Hvilken kjole er det?

Gjest Eluveitie
Skrevet

Hm :klo: er snøringen litt skjev? Det kan se ut som den går nedover, for så å skråne ned til høyre og fortsette rett ned?

Ellers er det en vakker kjole, bare lurte på om den var snørt litt feil? Ser ikke noe feil ellers, liksom.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt hva som skulle være feil...? :klo:

Nydelig kjole, du var kjempefin. Hvilken kjole er det?

Nei, det er vel egentlig ingenting feil, bare ble redd snøringen var "for smal".

Taaakk :rodmer: Det er "Suzanne Vidal" fra Maggie Sottero, er veeldig veldig fornøyd!

Hm :klo: er snøringen litt skjev? Det kan se ut som den går nedover, for så å skråne ned til høyre og fortsette rett ned?

Ellers er det en vakker kjole, bare lurte på om den var snørt litt feil? Ser ikke noe feil ellers, liksom.

Ser nok bare slik ut på bildet. Mulig det er fordi at bildet er tatt litt fra siden? :vetikke:

-------

Tusen takk for tilbakemeldinger, da kan jeg puste letta ut, og legge vekk nervene, iallefall for denne gang :fnise: På bildene av kjolen på modellen i katalogen er snøringen mye videre, ble derfor usikker på om det er meningen at den skal være så smal. Igjen, tusen takk for hjelpa jenter :klem:

Gjest Eluveitie
Skrevet

Nei, men da er det ikke noe å lure på, vakker kjole. Skikkelig vakker, alle kommer til å glo på den! :)

• Liker 1
Skrevet

Har sett snøring som er mye smalere enn det der. Går så fint atte :)

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Den ser smashings ut. Du kommer til å bli kjempefin på den store dagen. Klem.

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes kjolen så litt stor ut, men jeg har ikke sååå mye erfaring med.brudekjoler.

• Liker 1
Skrevet

Fin kjole :D Jeg giftet meg i samme modell, bare at den var i champagnefarge.

Skal jeg være ærlig, så kunne kjolen vært mindre, men den sitter jo absolutt fint og det er enda litt å gå på :) Kanskje du kan trene mye styrke de siste ukene før bryllupet og se om det hjelper?

Uansett så er det ikke noe problem slik den sitter på nå :D På den store dagen er det ingen som legger merke til hvor mye snøringen er strammet inn eller ikke. Det viktigste er jo at kjolen sitter fast på kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...