Gå til innhold

Meny-valg!

Amelie

Anbefalte innlegg

Der vi skal være tror jeg også de kalte ost som tredje rett (før desserten) for hvilerett. Det skal vi ha! Også blir det breiflabb til forrett, ytrefilet av reinsdyr til hovedrett med en slags potetkake, persillerot og solbærsaus, som nevnt en liten ostetallerken med valnøttbrød til hvilerett og frukt/bærsorbet med friske bær og en coulis til dessert. Vi serverer hovedretten en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte jo å svare deg - ja, jeg synes dere kan ha fisk til hovedrett! Alle voksne mennesker liker fisk (med unntak av et par sære tilfeller, men det får være deres problem mener nå jeg!). Da blir det naturlig å ha kjøtt til forrett.

Kokken vi snakket med i dag var veldig entusiastisk til akkurat breiflabb, den har visst en veldig fin struktur som gjør den enkel å lage f. eks medaljonger av.

Håper dere finner ut av det - hvorfor ikke spørre om å få en liten smakekveld hvor dere kan smake dere frem til hva som er best? Det koster nok litt ekstra, men ta det som en kveld på restaurant med ekstra mening og inviter foreldre (hvis de er vertskap) og kos dere litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi sann, begynner å bli litt sent for meg her...på tide å gå og legge seg! Sorry, Engel og Amelie! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...