Gjest volcomapple Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Jeg er da en jente på snart 22 år, som hele livet har vært svært aktiv innenfor sport. Spilt fotball x antall år, og nå for tiden holder jeg på med innebandy, noe som jeg har gjort de siste 5 årene. Trener som regel 3 ganger i uken pluss match i helgene, når det er sesong. Nå som sommertreningen har begynt er vi oppe i 4 treningsøkter i uken. Dette er i form av hurtighet, intervalltrening, spenst, bakkeløp, utholdenhet og litt vanlig styrke ved siden av. Problemet er at jeg sliter med å gå opp i vekt. Jeg vil gjerne bli større og sterkere, men samtidig ikke miste farten. Har ligget stabilt på 55 kg de siste årene, vekta rikker seg ikke (er 170 cm høy, for de som lurer). Nå er jeg kanskje ikke den som spiser mest og sunnest, ikke har jeg vært så flink med spisingen tidligere, noe som jeg er fullt klar over. Er det sånn at jeg burde få en ordentlig plan over hva jeg skal få i meg av mat om dagen? Holder det at jeg får i meg nok mat, for å gå opp i vekt? Noen har anbefalt at jeg begynner med Mutant Mass, noen som har erfaringer med det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå