Pusen Skrevet 27. mai 2002 #1 Del Skrevet 27. mai 2002 Hei alle sammen. Bare en liten ting jeg lurer på etter å ha lest mye om dette inne på KG. Virker som om dette er noe de fleste har opplevd, men hvor mange...? Som kjent skal vel tråd-skaperen begynne: For 3 år siden dro jeg til syden og traff en svenske. Bakgrunnen for at jeg lot dette skje var at kjæresten min hadde vært utro mot meg i 2 år og jeg var svært så hevnlysten. Hadde nettopp fått vite det, men hadde ikke gjort det slutt. Forholdet haltet og jeg var i syden og freaket ut. Synes nesten jeg hadde litt lov. I dag er vi ikke sammen. Jeg fortalte aldri dette til min ex. Gjorde ikke dette for å gjøre ham sjalu. Jeg gjorde det slutt for over ett år siden. Dere undrer sikkert hvorfor jeg ikke gjorde det før, men sånn er det bare.... Har funnet meg ny kjæreste som gir meg fantastisk mye og er helt annerledes enn min ex. Har ikke behov eller lyst på andre. Skal aldri si aldri, men omstendighetene i syden var spesielle, og jeg tror neppe jeg vil gjøre det igjen (mens jeg er i et forhold). Hva med dere andre? Har dere vært utro, eller har noen vært utro mot dere? _________________ Pusen 1212[ Dette Innlegg er endret av: Pusen den 2002-05-27 15:56 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #2 Del Skrevet 27. mai 2002 Jeg er for tiden singel og kan med god sammvittighet ligge med hvem jeg vil. Har aldri vært utro og "tror" ikke at noen av mine tidligere partnere har vært det heller..... velger å tro det i hvert fall. Jeg håper inderlig at jeg aldri faller for fristelsen å være utro mot min kjære, for meg er det den verste handlingen man kan gjøre mot et menneske som stoler på en en. Jeg kan forstå at man kan bli fristet, jeg kan forstå at det skjer, men jeg kan ikke forstå at noen velger å holde det hemmelig. For min egen del vil jeg vite det om min partner er utro mot meg, jeg vil selv ha valget på om jeg ønsker/kan tilgi utroskapen og leve med det eller håpe på at det ikke skjer igjen.... men om jeg hadde funnet det ut og hun ikke hadde sagt noe.... ja da hadde jeg pakket kofforten tvert. Utroskap er i ferd med å bli en akseptabel ting i vårt land, det ser man på holdningene flere og flere legger for dagen her på KG.... nå går det så langt at man begynner å begrunne hvorfor man har rett til å være utro..... da er vi i ferd med å tape denne kampen. Hilsen en Mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #3 Del Skrevet 27. mai 2002 hei.. må nok innrømme at jeg har vært utro mot mannen min.vi hadde vært gift i et år da.forholdet var ikke på det beste,men jeg unnskylder ikke det jeg gjorde.idag har vi vært gift i fem år og han vet alt..har aldri vært utro etter det,og anbefaler det heller ikke.han har aldri vært utro og tar sterkt avstand fra det,men valgte heldigvis å gi meg en sjanse til:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 27. mai 2002 #4 Del Skrevet 27. mai 2002 Når jeg var ganske ung hadde jeg en kjæreste som jeg var utro med et par ganger. Han fikk aldri vite om det. Vi hadde vært sammen i noen år, og hadde det vel egentlig "greit". Som venner... Jeg har alltid synest utroskap var falsk og uærlig, og det synest jeg den dag i dag. Den gangen var jeg veldig i tvil om hva jeg skulle gjøre med forholdet. Og så endte det som det gjorde. Nå som jeg er eldre så hadde jeg ikke gått så langt som utroskap for å vite det jeg endte opp med den gangen. Jeg gjorde det slutt med kjæresten min, og har aldri angret på det. Jeg har en kjæreste nå som jeg har vært sammen med i noen år. Og jeg har aldri vært utro mot han. Heller ikke vært fristet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå