AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Det er jo AKKURAT de samme folkene på møteplassen og sukker jo! Begynner å bli lei disse sukkerguttene, føler at jeg har møtt de som er brukbare å møte i mitt område som jeg passer med og kunne vært interessert i, og som har vært interessert tilbake. Tenkte jeg skulle sjekke markedet på møteplassen, men er jo akkurat samme folkene der jo Det hjalp dårlig! Og dessuten, må man være vip for å gjøre noe som helst på møteplassen?
Nevian Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Og dessuten, må man være vip for å gjøre noe som helst på møteplassen? Man må det for å skrive til hverandre ja. Må man ikke det på Sukker?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Man må det for å skrive til hverandre ja. Må man ikke det på Sukker? Der holder det at en av partene er superbruker.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 Logga med på Sukker igjen nå, det er over ett år siden forrige gang. Guess what? Minst 1/3 av de jeg får opp som online så jeg der også for ett år siden. Kanskje burde jeg ikke tatt det så tungt at ikke alle svarte der forrige gang...
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Der holder det at en av partene er superbruker. Det gjør det på Møteplassen også
Gjest Anna.S Skrevet 6. juni 2012 #6 Skrevet 6. juni 2012 Tenkte jeg skulle sjekke markedet på møteplassen, men er jo akkurat samme folkene der jo Det hjalp dårlig! Det er ganske vanlig å ha profiler på alle plassene. Match, sukker og møteplassen. 1
Gjest Anna.S Skrevet 6. juni 2012 #7 Skrevet 6. juni 2012 Logga med på Sukker igjen nå, det er over ett år siden forrige gang. Guess what? Minst 1/3 av de jeg får opp som online så jeg der også for ett år siden. Du er jo tilbake du også, så det er ikke så rart. Det betyr ikke at de har sittet der i ett år, men de har kanskje hatt et forhold eller to de også, sånn som du har. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #8 Skrevet 6. juni 2012 Trenger det å være negativt at man ikke har hatt forhold de siste to årene? Nei. 2
Sommee Skrevet 6. juni 2012 #9 Skrevet 6. juni 2012 (endret) Logga med på Sukker igjen nå, det er over ett år siden forrige gang. Guess what? Minst 1/3 av de jeg får opp som online så jeg der også for ett år siden. Kanskje burde jeg ikke tatt det så tungt at ikke alle svarte der forrige gang... Eller kanskje mange av de har vært borte i omtrent samme tidsrom og tenker det samme om deg.... Endret 6. juni 2012 av Sommee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå