Gå til innhold

Hvor lang tid bruker dere på bryllupet hver dag.

Jens

Anbefalte innlegg

Ser sjokkert her att noen ikke har tid til noe annet enn jobb og bryllupsplanlegging om dagen!! :o Hva er det man gjør hele tiden da?Jeg er litt inne på nettet når jeg er på jobb, men når jeg kommer hjem er jeg som oftest ikke på nett. Det er jo ikke så mye å planlegge, så hva er det som tar så mye tid????(føler plutselig jeg ikke har fått med meg noe vesentlig......) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også en del her inne når jeg er på jobb! Men jeg hadde mye intensiv planlegging i begynnelsen, så nå tar jeg egentlig alt med ro..Gjør ting ettersom det "forfaller", f.eks nå er det snart tid for at vi skal sende papirer til kirken! Men jeg stresser ikke med noe, planlegger litt når jeg har lyst!

Så jeg er hvertfall en av dem som har fritid også ved siden av jobb og bryllupsplanlegging..(Men det var kanskje ikke det du spurte om?!Måtte bare svare alikevel jeg :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker nok endel tid til å tenke på bryllupet hver dag,

men ikke så voldsomt mye tid på faktisk ordning og planlegging.

Og jeg har en jobb (er i turnus som lege) hvor det absolutt ikke er rom for å sitte og henge på kg hele dagen, så jeg er bare her inne når jeg har fri, som nå.

Jeg har altså tid til mer enn jobb og bryllupsplanlegging! Hvis det er noe som gjør meg sliten er det den tøffe jobben, ikke planlegging av bryllup.

(Dette er litt på siden, men i stad sendte samboeren min meg en melding hvor han skrev at han hadde litt problemer med å konsentrere seg på jobben i dag fordi "hodet hans var så fullt av bryllup" og fordi han gledet seg sånn til at vi skal begynne og printe og lage invitasjonene i dag.

Ikke bare jenter, altså...

:ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke så mye tid til å planlegge, men tenker veldig mye på det. Og elsker å snakke om det....bruker mye av tiden på nett likevel så da er det greit å "poppe" innom og se hva som har skjedd på KG :D Jeg kunne gjort dette på heltid - "wedding planner" er absolutt for meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser sjokkert her att noen ikke har tid til noe annet enn jobb og bryllupsplanlegging om dagen!! :o Hva er det man gjør hele tiden da?. Det er jo ikke så mye å planlegge' date=' så hva er det som tar så mye tid????[/quote']

Dette har jeg lurt på også :o

Synes slett ikke det er så veldig mye som skal ordnes, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg bruker en del tid på planlegging for tiden, da en del ting som gjesteliste, ønskeliste, invitasjoner, lokale, fotograf og frisørmå på plass fortere enn svint. For når det er klart så er det kun "småtterier" igjen. De store tingene tar tid.

Har forøvrig tid til plenty andre ting.

Føler nok ikke at det er bare bryllup for tiden.

Men mye akkurat nå ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye tid jeg bruker?? hvem pokker som vet... :lol:

men det blir ikke bare bryllup, det går i rykk og napp. Noen dager tenker jeg og planlegger jeg ingenting mens andre dager er jeg mer effektiv.

Har ikke tid å sitte hele dagen på kg, har jobb, skole og familie å tenke på, så å sitte her hele dagen å skrible går nok ikke. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg bruker en del tid her inne nå. Er for øyeblikket i fødselspermisjon. Skal tilbake på jobb i mai, og vil ha mesteparten i boks innen den tid. Har ikke mulighet til å gå inn i forumet så mye når jeg er på jobb.

Syntes det er kjempe gøy å lese om hva alle andre skriver. Får en del tips til ting jeg kan bruke selv.

Ikke er så mye å planlegge skriver noen, men vi er jo forskjellige alle sammen. Noen skal ha flere detaljer enn andre, noen skal ha flere gjester enn andre, noen skal ordne med alt selv, noen har folk til å ordne ting for seg osv. osv.

Det er vel bare å akseptere at noen bruker mere enn tid enn andre. Det må de (vi?) få lov til :D

Ser jo ofte innlegg av Jens her inne, så litt tid bruker du jo :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke mye tid, men vil planlegge og bestille det meste nå, så kan jeg ta det mer med ro når dagen nærmer seg. Synes jeg har god kontroll jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lullu

jeg spurte om hvor mye tid man brukte i hverdagen, ikke på forumet. Jeg er heelt avhengig av forumet, og er her inne hver dag. Men dette er i arbeidstiden. Når jeg kommer hjem styrer jeg ikke med bryllup! :blunke: Spørsmålet var egentlig da, hva man egentlig gjorde som tok så mye tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som skrev at jeg ikke hadde tid til så mye annet enn jobb og bryllupsplanlegging, men jeg tror det kommer mer av at jeg jobber mye og den lille fritiden jeg har går med til bryllupet - har akkurat laget 68 invitasjoner for hånd, f.eks.... Og så holder vi på med å lage hjemmeside til bryllupet, organisere festen (mat, drikke, bordsetting, hvem skal servere/stå i baren, hvem pakker ut gaver, hvor skal gavebordet stå, hva slags pynt skal vi ha på bordene osv.), transport, fotograf, klær (tar litt tid å få sydd kjole; mye prøving som skal til...) og lage en liten plan for dagen...og organsiere bryllupsreise...og så har alle jeg snakker med for tiden en mening om noe som har med bryllup å gjøre, så ja, det blir veeeldig mye bryllup for tiden... Det meste er gøy, men skulle gjerne hatt tid til å holde på med litt andre ting også. Regner med at jeg får det når alt det vi holder på med nå er "i boks"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...