Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere enn meg som ikke har noen spesiell type favorittmusikk? Noen liker kanskje rock, pop, klassisk, metal, country osv. Ny musikk eller gammel musikk. Jeg føler at jeg ikke klarer å forklare musikksmaken min dersom noen spør.

Det er så kjedelig å si "liker nesten alt utenom rap og hiphop-musikk".

Det er ingen spesielle band eller artister eller tidsepoker som tiltaler meg. Jeg kan høre på en sang her og en sang der, helt uavhengig av hverandre.

Det er sjelden jeg liker flere sanger fra samme artist/band. Jeg liker bare masse løse sanger. Noen fra 60-tallet, noen fra 70-tallet, noen fra 80-tallet, noen fra nyere tid. Noen ganger vil jeg høre på rock, andre ganger er jeg lysten på feel-good musikk man kan danse til.

På Facebook-profilen min f. eks. blir det jo umulig å sette opp favorittmusikken :gjeiper:

Ikke et stort problem, bare litt irriterende at jeg ikke føler noe tilhørighet innen musikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sånn, hører på litt av alt bortsett fra skrike-metal, danseband og dubstep. Liker det, jeg!

Gjest badeand1
Skrevet

Samme her. Jeg liker forskjellige ting. Èn bestemt sang fra et band eller en artist og tre-fire sanger fra et annet band/artist. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...