AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Jeg har tatt noen el tester de siste dagene og lurer på om den første på bildet er positiv? Jeg har avfeid de jeg har tatt til nå som negative men etter de to jeg tok i dag(nederste på bildet) var helt blanke begynnte jeg å lure. Kan dere kloke hoder på KG komme med deres mening?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Bildet ble en annen vei en jeg trodde, men dere skjønner vel hva jeg mener :gjeiper: De to til høyre har jeg tatt i dag. TS
Frua Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Jeg hadde tolket den første som positiv! Anbefaler forresten clearblue sine digitale el tester isteden, der er det ingen tvil
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 Mine positive EL-tester er vanligvis mørkere. Kanskje din var positiv dagen før du begynte testing?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Takk for kjappt svar Dette er min første runde med el tester og tengte jeg skulle prøve disse siden de er så billige og jeg må ha en del pga uregelmessig syklus. Hvis den er positiv må jeg si at el har komt mye tidligere en antatt, men vi har heldigvis hatt oss rundt de dagene Da er det bare til å krysse fingrene og vente noen uker å se. Kommer til å el teste noen dager til regner jeg med, bare for å være sikker. Litt overhysterisk TS
Maiava88 Skrevet 6. juni 2012 #6 Skrevet 6. juni 2012 Jeg fikk ofte resultat som den første testen viser da jeg ikke hadde el. Da jeg begynte på pergo og faktisk hadde el var det ingen tvil om at testen var positiv.
Athene Skrevet 6. juni 2012 #7 Skrevet 6. juni 2012 For min del hadde alle disse vært klart negative. Når jeg har positive tester er teststreken klart sterkere enn kontrollstreken. Men det er individuelt, kanskje du klarer å folke det bedre når du sammenligner med andre symptomer, som smerter, eggløsningslim, etc.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #8 Skrevet 6. juni 2012 ser ut til at de til nå er negative. Fikk en som er lik den første igjen i dag. Får fortsette testing og håpe på det beste. Er på min andre kur med Pergo selv nå, er nok derfor jeg er litt ekstra spent TS
Frua Skrevet 7. juni 2012 #9 Skrevet 7. juni 2012 Jeg er iallefall helt på jordet her forstår jeg Trodde det var sånn at strekene skulle være like sterke på de testene? Jeg er helt avhengig av å finne riktig el dag pga fryseforsøk og tør ikke stole på disse strimmeltestene. Spennende med pergo kur, håper du lykkes
Athene Skrevet 7. juni 2012 #10 Skrevet 7. juni 2012 Hvis dere tester i forbindelse med pergo eller frys hadde jeg definitivt kjøpt digitale tester på apoteket. Billigstrimler slår ut ulikt hos ulike personer, de kan være vanskelige å tolke, og gi missvisende resultater.
Silfen Skrevet 7. juni 2012 #11 Skrevet 7. juni 2012 Hos meg hadde de også vært negative. Jeg har veldig tydelig strek. Bygger seg opp med slike som dine før en helt mørk strek kommer.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #12 Skrevet 7. juni 2012 I dag er det ikke så mye tvil. Streken er mye sterkere en kontrollstreken i dag. Kommer ikke så veldig godt frem på bildet, men får et inntrykk. Nå er det slik at el er ca 12-48 timer etter positiv test? Jeg aner ikke hvilke symptomer jeg skal kjenn etter ved el siden jeg så og si aldri har hatt det Sist pergokur hadde jeg en del mensensmerter rundt samme tid i syklusen som nå(tok ikke el tester da), men ikke noe som kunne minne om el slim(slik jeg har lest at det skal være). TS
Silfen Skrevet 7. juni 2012 #13 Skrevet 7. juni 2012 Ikke kjenn etter noenting. Man kan bli gal av mindre. Jeg har aldri noensinne hatt et eneste symptom på EL, bortsett fra slim en og annen gang. Men EL har jeg like fullt. 12-48 timer ja, så sex i dag og sex i morgen og overimorgen. Greit med 24 timer mellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå