AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Hva synes dere om han her ? haha Hva synes dere om hva han sier ? Spydig ? Hadde dere falt i fellen hans ? Han ser jo ikke så gale ut da eller ?
gossip_girl Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Vet ikke helt hva jeg syntes..:/ syntes at synet hans på jenter var litt spesiellt... som om de er forbruksvare. Men samtidig skjønner jeg at jentene går på den.. Det kommer en hyggelig fy, med ok utseende, og gir deg komplimenter, og vil ha nr ditt. Men de får nok et litt annet syn på han, når de har gitt han det han vil ha, og han ikke ringer igjen.. Syntes også at det nøyaktige tallet på hvor mange han har hatt sex med var litt ekkelt:P selv kjenner jeg en som har hatt sex med nærmere 1000, bartender vel og merke...
Edvarda Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Jeg vet ikke, jeg syntes nesten litt synd på ham.. Han er jo ikke direkte ung, og bruke så mye tid på å stresse etter nye ligg, fremfor å bli ordentlig kjent med noen? Nei, jeg vet ikke. Han virker ensom.. 4
la Flaca Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 "I love your cheekbones, can I touch them?" Ok.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 Noen får alt, andre får ingenting. Derfor eksisterer prostitusjon. 4
Gjest Raindrops Skrevet 6. juni 2012 #6 Skrevet 6. juni 2012 Han har en del gode poenger. Selv synes jeg det virker litt trist å leve slik, men folk er forskjellige. Det er heller tvilsomt at jeg ville gitt bort telefonnummeret mitt etter en samtale på fem minutter på gaten, men man vet aldri. Han er åpenbart flink til å få kvinner til å føle at de har god kjemi. 1
Papirbit Skrevet 6. juni 2012 #7 Skrevet 6. juni 2012 Min første tanke er at dette er mer vanlig i USA enn i Norge. At man tar kontakt med folk på gaten og blir venn med en gang. Tror ikke at jeg hadde "falt for hans triks" for jeg trenger langt tid til å bli kjent med folk, og generelt kroppskontakt før den rette tiden gjør at jeg blir satt ut. Tror ikke at jeg ville hatt han som en ONS engang,han virker for glatt...Vil liksom ikke få kjønnsykdom eller blitt sett ned på. 1
Gjest cheap Skrevet 6. juni 2012 #8 Skrevet 6. juni 2012 Han hadde ikke fått meg. Men så er det fordi jeg ikke er billig, og faller heller ikke lett for slike triks. 4
Gjest Skrevet 6. juni 2012 #9 Skrevet 6. juni 2012 Nei, dette hadde jeg ikke falt for - synes han er litt sleezy - og dessuten jævlig usympatisk når han forteller at han kan finne på å gå midt i en samtale med ei jente hvis han merker det ikke "fører hen noe sted"...
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #10 Skrevet 6. juni 2012 Man er vel ikke billig dersom man gir nr sitt til noen? for å gå på date, eller ta en drink! men å bli med noen hjem første kvelden, er noe annet. Jeg kunne sikkert syntes det vært greit å gitt nr mitt til han, for han kan sikkert sjarmere. Men det betyr vel ikke at man er billig for det?! skal legges til at jeg er 23 og har hatt én sexpartner. refererer til innlegget over, som sier at hun ville ikke gått på det, ettersom hun ikke er bilig..
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #11 Skrevet 6. juni 2012 Synes det er gøy med alle gutter/mannfolk som leser "The Game" og tror damene skal legge seg på rygg uten vidre. Kjenner mange som har lest den og som ikke har fått seg noe mer av den grunn. Beste er jo at alle bruker de samme triksene som i boka, nesten ordrett, sånn at mange damer etter hvert kjenner igjen replikene. 4
Gjest Anna.S Skrevet 6. juni 2012 #12 Skrevet 6. juni 2012 Jeg synes det er fasinerende jeg. En mann med utseende og selvtilitt kan komme langt når det kommer til telefonnummer og sex. Men et seriøst forhold kan være vanskeligere å få til. 1
Gjest .-L-. Skrevet 7. juni 2012 #13 Skrevet 7. juni 2012 Jeg er mer for en naturlig måte å sjekke på. Jeg synes det blir litt for metodisk og liker veldig dårlig dette med å ha en bevisst slagplan når man skal sjekke. Gå inn, få nr, og gå ut. Det er en grei måte å gjøre det på gaten, men ikke på byn. Når jeg møter en dame jeg liker, vil jeg jo faktisk være med hun Hvorfor skal jeg gå? Det gjør jeg bare hvis jeg ser at ting ikke vil gå noen vei. De fleste menn som ikke er flink til å sjekke, er slik som lærlingen til han her. Det å gå opp til en dame å si noe, er vanskelig når man ikke har peiling på hva man skal si. Hva gjør man etter man har sagt hei?, hvor skal man dra samtalen, og hva burde må man gjøre for å skape spenning? Når oppstår det kjemi?, og hvordan ser man om damen har type eller egentlig bare snakker med deg fordi hun ikke har noe bedre å gjøre?, men venter på noen andre osv. Hvordan skal man håndtere folk som er i "veien"? osv. Tar faktisk en del tid å bli god på dette.. Det som er tidig, er at man egentlig bare trenger å lære seg å være "normal" rundt damer. Man trenger ikke å være en storsjarmør, storflørter osv. Går fint så lenge man føler seg vel med seg selv og ikke blir stresset av diverse ting som skjer. Rett og slett være avslappet. Så må man kunne skape litt spenning
Antlers Skrevet 7. juni 2012 #14 Skrevet 7. juni 2012 En kjekk mann som kler seg pent. Kroppen ser bra ut (trent, men langt fra noen bole-type), og han har en fin høyde. Han virker målrettet og selvsikker, men er samtidig høflig og avslappet - ikke noe truende over oppførselen hans. Skjønner godt at noen "faller for" dette. Jeg bruker anførselstegn, for vi vet jo fint lite om hva kvinnene som gir fra seg telefonnummeret egentlig er ute etter. For alt vi vet så er de bare ute etter et ligg de også, og da er det jo ingen som har blitt lurt. Jeg ville ikke "falt" for det, for jeg synes den type sjekking er svært ubehagelig. Det hjelper ikke om mannen ser aldri så flott ut; for meg er det viktig at det føles naturlig, og ikke minst er vissheten om at mannen er interessert i hjernen min, ikke bare kroppen, viktig. At han spør etter telefonnummer (eller date) første gangen han møter meg forteller meg at han kun er ute etter sex, og jeg avskriver dermed vedkommende som useriøs. 3
Gjest notetur nomen Skrevet 7. juni 2012 #15 Skrevet 7. juni 2012 Hva synes dere om han her ? haha Hva synes dere om hva han sier ? Spydig ? Hadde dere falt i fellen hans ? Han ser jo ikke så gale ut da eller ? Hva er alt det snakket om å falle i fellen til en mann? Det er jo ikke som at jentene selv ikke vil treffes og ha sex? Det er ikke som dere blir tvunget av han til å møtes og ligge sammen. Eller mener dere at en mann som sjekker dere automatisk har lovet at han skal bli far til ditt barn og gifte seg/flytte inn med deg?
Antlers Skrevet 7. juni 2012 #16 Skrevet 7. juni 2012 (endret) Hva er alt det snakket om å falle i fellen til en mann? Det er jo ikke som at jentene selv ikke vil treffes og ha sex? Det er ikke som dere blir tvunget av han til å møtes og ligge sammen. Eller mener dere at en mann som sjekker dere automatisk har lovet at han skal bli far til ditt barn og gifte seg/flytte inn med deg? Enig med deg. At han er flink til å komme i kontakt med jenter er jo ingen forbrytelse. Ei heller at han er mer interessert i uforpliktende sex enn i et seriøst forhold. Det finnes nok av jenter som er ute etter akkurat det samme. De jentene som evt. antok det var snakk om noe mer enn sex, kan - brutalt men logisk nok - skylde på seg selv for at de ikke tok seg tid til å informere om at de var ute etter noe mer. Det er ikke noe galt i å være en god forfører, så lenge man ikke later som om man er noe helt annet. En god don juan kan få kvinnen til å føle seg elsket, men han setter ikke ring på fingeren hennes og proklamerer at det nå er de to for evig og alltid. Men så har vi jo dessverre de selverklærte playerne også, da. De som aldri fikk seg noe på byen fordi de manglet visse av de grunnleggende kvalitetene som drar damer, og som har utviklet et slags hat mot kvinner generelt. Det er menn som, etter å ha lest en bok eller to om "spillet", nå har som mål å lure disse dumme, avvisende kvinnfolka til sex. Det å manipulere og lure - å ta igjen - er nesten viktigere enn selve sexen. Å klare å få med seg en kvinne hjem ved å ta henne med storm - å få henne til å gi slipp på hemningene sine; det står det jo egentlig litt respekt av. Men å lyve og manipulere over tid... Å bearbeide, late som om man virkelig ønsker å bli kjent med hun som frekventerer samme pub som deg hver fredag. Å late som om man er ute etter å holde hender og promenere langs stranden - og å late som om dette er kvinnen i ditt liv - hun som skal bli mor til dine barn. Det er patetisk, og det er faktisk å lure noen. Det er det som er så tragisk... Det finnes jo nyttige tips i slike bøker. Det handler mye om selvutvikling, og det å bli flinkere til å by på seg selv. At mannen tidligere ikke fikk napp kan jo komme av noe så enkelt som at han var for sjenert til å ta kontakt. Men om en kvinne så faller for ham fordi han nå er mer åpen og utadvendt, så ser han det bare som en bekreftelse på at kvinner er patetiske skapninger som faller for simple "playertriks". Endret 7. juni 2012 av Antlers 1
Sommee Skrevet 7. juni 2012 #17 Skrevet 7. juni 2012 At han spør etter telefonnummer (eller date) første gangen han møter meg forteller meg at han kun er ute etter sex, og jeg avskriver dermed vedkommende som useriøs. Hvordan kan du konkludere med det? Hvis han ikke spør ser han deg jo aldri igjen.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #18 Skrevet 7. juni 2012 han ser jo bra ut og virker forsåvidt naturlig, men jeg synes generelt det er veldig ubehagelig og ukomfortabelt når folk jeg ikke kjenner kommer til meg for å gi meg komplimenter eller snakke sånn ut av det blå. Da kommer alle piggene ut og jeg forsøker å fjerne meg fra situasjonen. Spesielt når det er typisk kjekke menn. Jeg foretrekker heller å møtes i en annen setting hvor det er rom for lengre samtaler for å bli kjent først. Faller meget sjeldent (aldri) for menn som ser ut som han der. Liker dem bedre søte, litt klønete og forsiktige.
Gjest .-L-. Skrevet 7. juni 2012 #19 Skrevet 7. juni 2012 (endret) Men om en kvinne så faller for ham fordi han nå er mer åpen og utadvendt, så ser han det bare som en bekreftelse på at kvinner er patetiske skapninger som faller for simple "playertriks". Hvor har du dette fra? Det er jo ikke slik at flertallet av pua miljøet står for dette. Som i alle andre miljø, er det en del særinger. Jeg liker ikke å bli fremstilt som en mann som bare lurer damene jeg er med for å tilfredstille egoet mitt. Dette fordi jeg har lest noen bøker om sjekking? Det er helt normale menn som leser disse bøkene fordi man manglet en rekke kvaliteter som damer ser etter i menn, slik du sa. Det er jo ikke slik at jeg lurer alle damene jeg møter. Mangen av de er ikke min type og det er vanskelig å vite om hun er det før jeg har blitt kjent med hun. Endret 7. juni 2012 av .-L-.
Sommee Skrevet 7. juni 2012 #20 Skrevet 7. juni 2012 (endret) han ser jo bra ut og virker forsåvidt naturlig, men jeg synes generelt det er veldig ubehagelig og ukomfortabelt når folk jeg ikke kjenner kommer til meg for å gi meg komplimenter eller snakke sånn ut av det blå. Da kommer alle piggene ut og jeg forsøker å fjerne meg fra situasjonen. Typisk kalde nordmenn. Det går ikke an å ta noe med humor a?? Fyf.. så høytidelige mange er. Endret 7. juni 2012 av Sommee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå