Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke jeg lege, men jeg har lest mye om dette temaet. Mitt råd: Bytt gynekolog. Primolut N sprenger ikke eggstokkene, men kan være en fordel for å "nullstille" systemet før pergotimekur. Man skal heller aldri gå på ny pergotimekur når man ikke har fått eggløsning på en gitt dose.

Takk for svar! Det virker som om du har mye kunnskap om dette!

Skal følge rådet og bytte gynekolog ja!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Okei,høres ut som at du har fått litt bedre oppfølging ja..

Tok det lang tid fra du ble henvist til du kom til?

Noen som har en god og dyktig gynekolog i Bergensområdet å anbefale?

(flytter snart dit)

Hvor lange ventetider kommer helt ann på hvilken klinikk du blir henvist til, de har forskjellige ventetider.

Lykke til videre!

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lange ventetider kommer helt ann på hvilken klinikk du blir henvist til, de har forskjellige ventetider.

Lykke til videre!

Det blir nok Haukeland sykehus i Bergen siden det er der jeg flytter til.

Håper jeg kommer til å få den hjelpen og veiledningen jeg trenger der uten at jeg må vente så altfor lenge..

Takk!:)

AnonymBruker
Skrevet

Det blir nok Haukeland sykehus i Bergen siden det er der jeg flytter til.

Håper jeg kommer til å få den hjelpen og veiledningen jeg trenger der uten at jeg må vente så altfor lenge..

Takk!:)

Ca ett år fra henvisning blir sendt, til man er i gang med første forsøk :)

AnonymBruker
Skrevet

Ca ett år fra henvisning blir sendt, til man er i gang med første forsøk :)

Det var lenge å vente i og med at vi har prøvd i 3 år allerede :(

AnonymBruker
Skrevet

Det var lenge å vente i og med at vi har prøvd i 3 år allerede :(

Ventetiden er den samme for alle, dessverre. Det er ikke uvanlig å ha prøvd i 2-5 år før man kommer så langt som prøverør, så her stiller du omtrent som alle andre. Eneste unntaket er hvis man har passert 35, da slipper man gjerne til litt raskere.

Det er fem år siden vi begynte prøvingen, 2,5 år siden vi ble henvist, 1,5 år siden første forsøk, og nå skal vi snart gjennom tredje gjeldende forsøk.

AnonymBruker
Skrevet

Ventetiden er den samme for alle, dessverre. Det er ikke uvanlig å ha prøvd i 2-5 år før man kommer så langt som prøverør, så her stiller du omtrent som alle andre. Eneste unntaket er hvis man har passert 35, da slipper man gjerne til litt raskere.

Det er fem år siden vi begynte prøvingen, 2,5 år siden vi ble henvist, 1,5 år siden første forsøk, og nå skal vi snart gjennom tredje gjeldende forsøk.

Ja, forstår at det er likt for alle. Er bare fortvilende at jeg ikke har sett alvoret før nå, skulle ønsket gynekolog og lege hadde tatt meg mer alvorlig i og med at jeg tydeligvis ikke har visst bedre..

Har du fått noe beskjed om hva som er årsaken til at du ikke er blitt gravid enda?

Uansett må du ha lykke til, krysser fingrene for at det skal gå deres vei! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...