AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Jeg har alltid hatt sterke negler, men det siste halve året har jeg brukt mye neglelakk, og nå driver neglene på en del av fingrene og flaker seg... tenker det kanskje er lurt å gå en periode uten lakk, men finnes det noen produkter som faktisk hjelper så de ikke deler seg videre innover? Er det dumt å file dem når de er sånn, burde jeg klippe i stedet?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 På apoteket skal de selge en krem som skal gjøre neglene sterkere. Vet ikke om det funker men er vel verdt å prøve Og de neglelakkene fra depend har en som er gjennomsiktig som også skal sterke neglene.
OPIgirl Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Du bør være uten neglelakk en stund. Klipp vekk det som fliser seg. smør neglene inn med en god nærende og styrkende negleolje hver dag.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 Takk for svar Kjedelig å gå uten neglelakk når neglene først ser stygge ut, men det er sikkert det beste rådet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå