AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Del Skrevet 5. juni 2012 Hei. Jeg lurer litt på hva som er den mest kalorifattige av forskjellig type tilbehør. Som f.eks couscous, bulgur, pasta, ris, quinoa, potet osv... eller, tror jeg dropper å spørr om pasta, blir så dårlig av d, trolig pga gluten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 5. juni 2012 #2 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg er sannelig ikke helt sikker, men jeg innbiller meg at quinoa er det sunneste? Hvis du reagerer på pasta, så bør du vel holde deg unna couscous og bulgur også, siden det er hvete og inneholder gluten, det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #3 Del Skrevet 5. juni 2012 jo egentlig... men får ikke vondt når jeg spiser det... merkelig! menmen... håper enda flere kan svare, hadde vært gøy å vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 5. juni 2012 #4 Del Skrevet 5. juni 2012 jo egentlig... men får ikke vondt når jeg spiser det... merkelig! menmen... håper enda flere kan svare, hadde vært gøy å vite Da kan du ganske sikkert utelukke at gluten er synderen. Ellers klarer du jo å skrive her, prøv et googlesøk, så finner du lett næringsinnhold i de forskjellige matvarene helt selv, de færreste har vel tallene i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #5 Del Skrevet 6. juni 2012 Bruk matvareguiden.no (og husk at "lite kalorier" ikke er det samme som "sunt" - og motsatt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå